۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۸۵۹۷۵
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در چهارمحال و بختیاری
چهارمحال و بختیاری - فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در محور "خانمیرزا-بروجن" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دوراهان در شهرستان بروجن، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "خانمیرزا-بروجن" یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی این خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از آن، 37 دستگاه قهوه‌ساز، 29 دستگاه ماشین ظرفشویی، 26 دستگاه اتوبخار، 15 دستگاه جاروبرقی، 4 دستگاه یخچال، 4 دستگاه ماکروویو، یک دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه سرخ‌کن کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

امان‌اللهی پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات اقتصادی جامعه دانست و تاکید کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده موارد مشکوک از انتقال و فروش کالای قاچاق سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کنند.

ارسال نظرات