۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۸۵۹۸۹
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

لزوم حمایت از خانواده‌های دارای چند فرزند

لزوم حمایت از خانواده‌های دارای چند فرزند
خراسان جنوبی - نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از از مسئولان خواست خانواده‌های دارای فرزند بیشتر را مورد حمایت جدی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، ضمن تبریک عید غدیر و میلاد امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: حضرت علی(ع) مظهر صفات الهی است که از این شاخصه‌ها می‌توان به توجه به محرومان اشاره کرد.

وی بیان داشت: از شاخصه‌های آن حضرت همین توجه به محرومین است که سیره اهل بیت (علیهم‌السلام) همین است، آن‌هایی که توفیق تشیع به معنی صحیح آن را گرفتند نیز همین شاخصه‌ها را دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و اثرات سوء ویروس کرونا، مطرح کرد: طی ۲ سال اخیر مردم با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از تحریم‌ها و سوء تدبیرها گرفته تا شیوع ویروس کرونا که مشکلاتی برای بشر ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی به نقش‌آفرینی مردم و دستگاه‌های خدمات‌رسان طی این مدت اشاره و عنوان کرد: کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هموراه در رسیدن به اهداف موفق بوده‌اند.

 وی با تأکید بر اینکه این نهادها در سال‌های اخیر از توطئه‌ها و فتنه‌ها جلوگیری کردند، اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی از طریق فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه می‌خواستند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند اما مردم با کمک ایمان و ایثار خود، این تحریم‌ها را بی‌اثر و باعث شکست دشمن شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ارائه گزارشات کمک به محرومین، نیازمندان و یتیمان را خوب دانست و اضافه کرد: گزارش انواع کمک‌ها برای قشرهای مختلف نیازمند و یتیم ظرف ۱۰ دقیقه انجام می‌شود اما ارزش آن کمک‌ها را نمی‌توان به این سادگی بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی از مسئولان حاضر در جلسه خواست خانواده‌های دارای فرزند بیشتر را مورد حمایت جدی قرار دهند و تبیین کرد: در جریان‌هایی که بیش از ۷۰ سال است که صهیونیست‌ها برای کشورهای اسلامی دیده‌اند و آن شعار انحرافی «فرزند کمتر زندگی بهتر» باید افرادی که نسبت به فرزندآوری تلاش می‌کنند را حمایت بیشتری کرد.

ارسال نظرات