۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۸۵۸۱۴
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

رفع مشکلات کشور در گرو تعامل دو سویه ملت و دولت است

رفع مشکلات کشور در گرو تعامل دو سویه ملت و دولت است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: برون رفت از وضعیت کنونی در کشور در گرو تعامل مردم با دولت جدید است، یعنی باید بین دولت و مردم یک تعامل دوسویه برقرار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی؛ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه امروز در دیدار با جمعی از حوزویان و طلاب مدارس علمیه این استان اظهار داشت: یکی از ویژگی های خاص و منحصربفرد ملت ایران، قدرشناس بودن آنان است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: این ملت در طول 4 دهه اخیر با وجود مشکلات بسیاری که در حوزه هایی همانند اقتصاد و... داشته اند، همچنان پای انقلاب خود ایستاده اند که این قابل تقدیر است، بنابراین هرگونه کاری برای ملت وفاداری ایران اسلامی به مثابه جهاد فی سبیل الله است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود افزود: بهترین و واضح ترین مثال برای شناخت بیشتر ملت ایران، حضور داوطلبانه و مجاهدانه آن در هشت سال جنگ تحمیلی بود. هشت سالی که باعث گردید ملت ایران، غیرت و عظمت خود را به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: در آستانه آغاز به کار دولت آیت الله رئیسی قرار داریم و ملت امیدهای بسیاری برای اصلاح امور توسط وی و کابینه ایشان دارند، البته باید گفت که برون رفت از وضعیت کنونی در گرو تعامل مردم با دولت است یعنی باید بین دولت و مردم یک تعامل دوسویه برقرار باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر مشکلات اقتصادی روزهای سختی را برای مردم رقم می زند ولی بصیرت ملت ایران باعث شده است که وضعیت را به خوبی درک کنند، بنابراین انتظار داریم که دولت سیزدهم با روحیه انقلابی که دارد جواب قابل قبولی به بصیرت و ولایتمداری ملت بدهد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه اشتغال از دیگر دغدغه های کشور به ویژه نسل های جوان و تحصیل کرده می باشد، گفت: زمانی که شاهد بیکاری در جامعه باشید، باید منتظر بالا رفتن سن ازدواج، کاهش فرزندآوری، افزایش اختلافات خانوادگی، طلاق، بزهکاری، اعتیاد و... باشیم، بنابراین در کنار اصلاح وضعیت اقتصادی اشتغال پایدار باید از دیگر اولویت های دولت آیت الله رئیسی باشد.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: موضوع دیگری که در هفته های اخیر با کم کاری و بی توجهی دولتمردان کنونی به یک معضل بزرگ در برخی از مناطق کشور همانند خوزستان تبدیل شد، مشکل آب شرب مردم این خطه است. مردم خوزستان 8 سال دفاع مقدس جانانه در صف مقدم مبارزه با رژیم بعثی بودند، بنابراین خدمت به مردم این دیار از اوجب واجبات است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: اگر نتوانیم که به مشکلات مردم خوزستان رسیدگی کنیم، در اصل فرصتی به دشمنان نظام و ملت ایران داده ایم، بنابراین این فرصت طلبی را از دشمنان قسم خورده نظام باید گرفته شود و اجازه ندهیم که مردم این خطه بیشتر از این مشکلات مذکور را داشته باشند.

حجت الاسلام فاضلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مشکل مردم خوزستان و اعتراضات آنان برای داشتن ابتدایی ترین نیازشان یعنی آب و برق است، ولی در این میان رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای مساله را سیاسی می کنند و با این کار می خواهند با تحریک احساسات پاک جوانان، برای این نظام و انقلاب حاشیه سازی کنند./1400//210/

ارسال نظرات