۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۸۵۷۳۷
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه عنوان کرد؛

هدف اصلی استکبار از ایجاد گروهک های تکفیری «اسلام هراسی» است

هدف اصلی استکبار از ایجاد گروهک های تکفیری «اسلام هراسی» است
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: گروهک های تروریستی و جنایتکار با هدف تحریف و تخریب چهره رحمانی اسلام توسط دشمنان و آمریکایی ها به وجود آمده اند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه امروز در دیدار جمعی از طلاب اهل سنت کرمانشاه ضمن تبریک عید غدیرخم با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه در اسلام، اظهار داشت: حوزویان را باید منادیان دین مبین اسلام دانست.

وی گفت: در عصر حاضر که انسان به نوعی به سمت ماشینی شدن در حرکت است و شاهد کم فروغ شدن معنویات هستیم، به شدت خلأ دینی در جوامع کنونی احساس می گردد، بنابراین این طلاب و علما دینی هستند که باید ارتباط بین انسان و معنویت را برقرار کنند.

این استاد حوزه علمیه اهل سنت با اشاره به اینکه همه مسلمانان جهان دارای یک خدا، یک کتاب و یک رسول هستند، بیان داشت: همه ما مسلمانان زیر پرچم اسلام هستیم و تا زمانی که این رویه را حفظ کنیم، دشمنان نمی توانند صفوف ما را در هم بشکنند.

ماموستا مرادی با اشاره به ایجاد و تشکیل گروه‌ها و نحله های جدید در جهان اسلام، گفت: وحدت رمز بقای مسلمین از ابتدا تاکنون بوده است، امروز دشمنان جهان اسلام و در رأس آن صهیونیست ها به دنبال ایجاد شکاف بین صفوف برادران دینی و مسلمان هستند که نمونه بارز آن را تشکیل گروهک های تروریستی همانند داعش، القاعده و... تحت عنوان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه این گروهک های تروریستی و جنایتکار با هدف تحریف و تخریب چهره رحمانی اسلام توسط دشمنان به وجود آمده اند، عنوان کرد: دشمنان و استعمار پیر با استفاده از حربه تفرفه در جهان اسلام به دنبال چپاول بیشتر ثروت مسلمین است و در میان متأسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی با نادانی خود در دام مستکبرین افتاده اند به نحوی که ارتباط سیاسی و دیپلماتیک با دشمن شماره یک جهان اسلام، یعنی اسرائیل غاصب برقرار کرده اند که این تأسف آور است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تأکید بر اینکه توطئه های دشمنان در خاورمیانه بیشتر به خاطر تضعیف نظام اسلامی ایران است، گفت: تا زمانی که اقتدار ایرانی اسلامی و نهضت مقاومت در منطقه حضور مقتدر داشته باشند، مستکبرین دستاوردی نخواهند داشت، بنابراین معاندان داخلی و خارجی از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می کنند.

ماموستا مرادی تهذیب و پژوهش را نیاز ضروری طلاب عنوان کرد و افزود: شما به عنوان مبلغین آینده دین در جامعه وظایف بسیار سنگینی برعهده خواهید داشت و بی شک در راه مقدس تبلیغ شریعت با سختی ها و مصائب زیادی روبرو خواهید شد و بعضا دشمنان در این مسیر برای شما مشکلاتی را ایجاد می کنند، بنابراین باید در زمان حضور در حوزه علمیه یعنی دوران طلبگی به صورت کامل علوم دینی و دیگر دانش ها را به خوبی فرا بگیرد./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
وحدت دستاورد اقدام ایشان باشد.
0
0