۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۸۴۹۷۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دشمن اعتقادات جوانان را هدف گرفته است / باطن غرب را به مردم بشناسانیم

دشمن اعتقادات جوانان را هدف گرفته است / باطن غرب را به مردم بشناسانیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین نریمانی گفت: جهان غرب شاید در ظاهر بی عیب باشد، ولی در باطن خود کاملا پوچ و بی محتواست و جامعه آنان دچار یک خلأ اعتقادی بزرگ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، اظهار داشت: در سال های اخیر متاسفانه شاهد برگزار نشدن مناسک حج و دیگر مراسمات مذهبی بوده ایم که این امر باعث شد سعادت زیارت خانه خدا از بسیاری دوستداران اسلام و رسول اکرم (ص) سلب شود.

وی گفت: با این وجود ان شاء الله ویروس منحوس کرونا از جامعه رخت خواهد بست و دوباره شاهد برپایی مراسم های دینی و مذهبی همانند حج، پیاده روی اربعین و ... خواهیم بود و البته باید گفت رسیدن به این روزها در گرو همراهی مردم با کادر پزشکی و درمانی است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش هجمه های رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: در سال های اخیر به ویژه در سالجاری به عینه شاهد به راه افتادن یک جبهه واحد، بزرگ و منسجم برای تخریب اعتقادی و فرهنگی نسل های انقلاب از سوی شبکه های معاند و ماهواره ای هستیم که بی شک دشمن برای این کار خود برنامه های بسیاری در دستور کار دارد و باید همه هوشیار باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی با تأکید بر اینکه دشمن اعتقادات دینی و معنوی جوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده است، تاکید کرد: دشمن با هدف استحاله فرهنگی، از بین بردن غیرت دینی و ملی، سست نمودن بنیان خانواده ها، ایجاد اختلاف بین زوجین،  تبلیغ علیه فرزندآوری زوجین و... میلیاردها دلار را هزینه کارهای تبلیغاتی علیه این انقلاب می کند و این تبلیغات رسانه ای روز به روز توسط دشمن تقویت می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: در مقابل باید از خود سؤال کنیم که چه عملکردی و چه دفاعی در برابر این برنامه های ضدفرهنگی دشمنان داشته ایم؟ آیا در تولید محتوا با وجود این همه پتانسیل و ظرفیت های فرهنگی، مذهبی، قومیتی و ... کاری به معنای واقعی انجام داده ایم؟ بی شک در پاسخ این سؤوالات باید گفت که برخی از متولیان فرهنگی کم کاری های بسیاری داشته و دارند.

وی عنوان کرد: بهترین دفاع در مقابل هجمه بزرگ رسانه ای دشمنان، برملاسازی خلأهای فرهنگی در جهان غرب است، جهان غرب شاید در ظاهر بی عیب نشان دهد، ولی در باطن خود کاملا پوچ و بی محتواست.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی با انتقاد از افزایش استفاده از شبکه های ماهواره ای توسط برخی از خانواده های ناآگاه در کشور، عنوان کرد: کسانی که از شبکه های ماهواره ای استفاده می کنند آیا این سؤوال را از خود نپرسیده اند که چگونه است که به صورت 24 ساعته و صدها شبکه فارسی زبان به صورت رایگان برای ملت ایران برنامه می سازند و پخش می کنند در حالی که پخش برنامه های ماهواره ای در کشورهای دیگر برای هر شهروندی هزینه مالی دارد؟

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بنابراین انتظار ما از همه مسؤولان و متولیان فرهنگی این است این واقعیت ها را برای جامعه به ویژه نسل های جوان بازگو و افشا کنند تا چهره به ظاهر زییارو و باطن شیطانی رسانه های غربی و بیگانه برای ملت ایران هویدا گردد./1400/ت/310/

ارسال نظرات