۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۸۴۹۳۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بارگاه امام رضا ایران را به مرکز ثقل جهان اسلام تبدیل کرده است

بارگاه امام رضا ایران را به مرکز ثقل جهان اسلام تبدیل کرده است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ایران اسلامی باعث شده است که این کشور به مرکز ثقل جهان اسلام تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار خادم یاران رضوی اظهار داشت: وجود پربرکت امام رضا(ع) در ایران اسلامی مایه برکت برای همه ماست و باید از این داشته دینی نهایت بهره های معنوی را در زندگی خود ببریم.

وی در ادامه تأکید کرد: مردم استان کرمانشاه از قدیم الایام ارادت خاصی به امام رضا(ع) داشته و دارند بنابراین می توان از این پتانسیل مردم این دیار در ارتقای نیازهای معنوی و مادی استان کرمانشاه استفاده کرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به جرات می توان گفت که وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ایران اسلامی باعث شده است که این مملکت و کشور به مرکز ثقل جهان اسلام تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: وجود نازنین امام رضا(ع) موجب نزول برکات معنوی و مادی برای بسیاری از ایرانیان شده است تا جایی که ظرفیت های مذکور می تواند در حوزه فرهنگی و معنوی در کشور تاثیرات شگرفی داشته باشد.

آیت الله علما در ادامه عنوان کرد: یکی از برکات امام رضا(ع) همین موقوفات این امام همام در ایران و هم در بیرون از کشور است که باید از این ظرفیت ها برای انجام بهتر و بیشتر کارهای معنوی و فرهنگی بهره برداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین شایسته است که هزینه موقوفات مذکور در کشور همچنان در مسیر درست و اسلامی صرف شود تا شاهد تأثیرات این موقوفات و رقبه ها بر زندگی روزمره مردم ایران اسلامی باشیم./1400/پ210/

ارسال نظرات