۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۸۴۷۸۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

اشتغال، مسکن و ازدواج؛ ۳ دغدغه اصلی جوانان / مسؤولان جوانان را دریابند

اشتغال، مسکن و ازدواج؛ ۳ دغدغه اصلی جوانان / مسؤولان جوانان را دریابند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: زمانی که جوان ما از نظر شغل، مسکن و ازدواج دغدغه ای نداشته باشد، دیگر شاهد این همه ناهنجاری فردی و اجتماعی در کشور نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: باید تمام دغدغه و تلاش ما این باشد که برای جوانان شغل و مسکن ایجاد کنیم تا این قشر عظیم و تاثیرگذار نظام دغدغه ای برای آینده خود نداشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: زمانی که جوان ما هم از نظر شغل، مسکن و ازدواج دغدغه ای نداشته باشد، دیگر شاهد این همه ناهنجاری فردی و اجتماعی در کشور نخواهیم بود، لذا درخواست ما از دولتمردان این است که توجهات بیشتر به این نسل تاثیرگذار داشته باشند.

وی افزود: در مقابل زمانی که نه شغلی و نه مسکنی برای جوان وجود نداشته باشد، نباید از وجود بزهکاری در جامعه تعجب کرد، زیرا بیکاری خود دیو بزرگی است که اجتماع را به سمت تباهی می کشاند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: مسأله دیگری که همواره از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد، موضوع ازدواج جوانان است، ایشان بر بسترسازی برای ازدواج آسان در جامعه سفارشات بسیاری دارند و از مسؤولان می خواهند که در این زمینه نگاهی جهادی داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: در آستانه سالروز تشکیل شورای نگهبان قرار داریم، شورایی که ابتدا تاکنون همواره به عنوان حافظ نظام اسلامی و انقلاب بوده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز رحلت آیت الله کاشانی، بیان کرد: آیت الله کاشانی در بحث ملی شدن صنعت نفت دِین بزرگی بر ملت ایران دارند ولی این عالم جلیل القدر با مبارزات خود توانست این انحصار نفت را از دست دولت استعمارگر انگلیس بیرون بیاورد./1400/

ارسال نظرات