۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۸۴۶۶۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

«توهم توطئه» سراسر وجود سیاستمداران آمریکایی را فرا گرفته است

«توهم توطئه» سراسر وجود سیاستمداران آمریکایی را فرا گرفته است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: توهم توطئه سراسر وجود سیاستمداران آمریکایی را فرا گرفته تا جایی که با استفاده از توهمات فکری خود داستان پلیسی در ژانر تخیلی می سازند.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به تهمت جدید سیاستمداران آمریکایی به جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تلاش برای ربایش یکی از اعضای اپوزیسیون و ضدانقلاب در خاک این کشور، عنوان کرد: یکی از خصیصه های اصلی غربی ها به ویژه آمریکایی ها و صهیونیست ها فراکنی است و به عینه در دهه ها و سال های اخیر شاهد این نوع فراکنی ها بوده ایم.

وی عنوان کرد: توهم توطئه سراسر وجود سیاستمداران آمریکایی چه دموکرات ها و چه جمهوریخواهان را فرا گرفته است تا جایی که با استفاده از توهمات فکری خود داستان پلیسی در ژانر تخیلی می سازند و با کمک رسانه های معاند به دنبال حقیقی جلوه دادن این توهمات هستند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه گفت: متهم کردن 4 ایرانی به جرم انجام علمیات اطلاعاتی در خاک آمریکا که ساخته ذهن پریشان آمریکایی هاست بی شک موضوع و مسأله ای مضحک برای تمام کشورهای جهان است چون هر چند یک بار یانکی ها به دنبال ایجاد یک فیلم به سبک و سیاق هالیوود هستند.

حجت الاسلام فاضلی بیان داشت: بخش جالب این داستان تخیلی این است که این ماجرای پلیسی با چیدمان خاص و ویژه ای مانند یک پازل در کنار هم قرار می گیرند تا شاید جهان بشریت را قانع کنند که ایران همواره به دنبال تنش آفرینی در جهان است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه ادامه داشت: از سوی دیگر طرح این سناریوی بی پایه و اساس توسط آمریکایی ها بی ارتباط با مذاکرات برجام نیست و طرف مقابل می خواهد این ماجرای ساختگی را به اهرم فشاری در این مذاکرات چند جانبه تبدیل کند.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: تاریخ خود به عینه گواه است که این آمریکایی ها هستند که با وجود تاریخ بسیار کوتاه خود همواره در سراسر جهان در صدر عملیات های تروریستی، اطلاعاتی، ربایش و ... بوده و هستند و هیچ ادله ای برای اثبات این ادعا نیاز نیست.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه این توطئه برنامه ریزی شده سیاستمداران آمریکایی به مرور بر جهانیان هویدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: توهم ساختگی آمریکایی ها که روز گذشته در رسانه های همسو با خود کلید خورد، عمری به کوتاهی چند هفته خواهد داشت و این دسیسه به همانند دیگر فتنه انگیزی های آمریکایی ها رنگ خواهد باخت./1400/

ارسال نظرات