۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۸۶۰۳۷
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

معیشت و سلامت مردم اولویت دولت سیزدهم باشد

معیشت و سلامت مردم اولویت دولت سیزدهم باشد
تهران - حجت الاسلام والمسلمین شهریاری تأکید کرد: طی دو سال آینده باید مسئله سلامت در اولویت دولت قرار گیرد و بسته اقتصادی ویژه‌ای برای این مسئله طراحی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع در جلسه شورای معاونین مجمع جهانی تقریب ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)، با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم طی روزهای آینده اظهار داشت: دولت جدید با انتخاب افراد اصلح و کاردان به‌ویژه با تمرکز بر روی مسائل اقتصادی می‌تواند مشکلات را حل نماید.

وی با بیان اینکه دولت جدید یک دولت جهادی و پرکار است، افزود: دولت جدید با انتخاب افراد اصلح و نخبگان و با استفاده از نظرات کارشناسان می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اولویت‌های دولت سیزدهم ادامه داد: اقتصاد و حل مشکلات معیشتی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم خواهد بود.

وی با بیان اینکه نگاه به همسایگان باید در اولویت تیم اقتصادی دولت قرار گیرد، افزود: ما یک فرصت کلیدی در تجارت با بخش خصوصی همسایگان داریم و دولت باید این فرصت را برای بخش خصوصی ایجاد کند تا تعاملات میان دو طرف ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری با اشاره به گسترش اپیدمی کرونا به‌ویژه گونه‌های جدید آن در جهان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت جدید در کنار اقتصاد، باید مسئله سلامت مردم باشد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: طی دو سال آینده باید مسئله سلامت مردم در اولویت دولت قرار گیرد و بسته اقتصادی ویژه‌ای برای مسئله سلامت طراحی شود.

ارسال نظرات