۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۸۶۰۹۷

پیام تشکر وزیر کشور و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از رهبر معظم انقلاب

پیام تشکر وزیر کشور و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از رهبر معظم انقلاب
رحمانی فضلی در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، مراتب تقدیر و تشکر خود و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را از حمایت ها و توصیه های مشفقانه و پدرانه ایشان ابراز کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری، مراتب تقدیر و تشکر خود و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش مجموعه صف و ستاد وزارت کشور را از حمایت ها، پشتیبانی ها و توصیه های مشفقانه و پدرانه ایشان ابراز کرد.

متن کامل پیام رحمانی فضلی بدین شرح است:

باسمه تعالی

محضر مبارک مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

با سلام و تحیات

انجام شایسته وظایف و تکالیف در خدمت به هموطنان در نظام جمهوری اسلامی ایران از توفیقات الهی است که شامل حال خدمتگزاران بخش های مختلف است. مجموعه خادمان ملت در وزارت کشور اعم از ستاد و صف؛ از استانداریها تا دهیاری ها در طول هشت سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را به کار بردند تا همه داشته ها و ظرفیت های خود را در طبق اخلاص نهاده و شبانه روز در راستای تامین جامع ثبات و امنیت داخلی و اجرای سیاست های کشور، مبتنی بر اصول مترقی انقلاب اسلامی و ایجاد آرامش اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

در این میان، یکی از مهمترین تکالیف وزارت کشور برگزاری بیطرفانه  انتخابات در شرایط ایمن، قانونمند و سالم بوده است که بر اساس رهنمودهای داهیانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، دو دوره انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا و یک دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و چند انتخابات میان دوره ای با رعایت حق الناس با امنیت کامل، قانونی و سالم برگزار شده و بحمدا... از این جهت موجبات رضایت معظم له و مردم شریف کشورمان را فراهم ساخته است.

اکنون که با تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیزدهم، کار انتخابات به سر منزل نهائی رسید، اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش مجموعه صف و ستاد وزارت کشور را از حمایت ها، پشتیبانی ها و توصیه های مشفقانه و پدرانه حضرتعالی ابراز داشته و خداوند منان را سپاسگزارم که این توفیق در این مدت همواره شامل حال وزارت کشور بوده است و امیدوارم همچنان دعای خیر رهبری گرانقدر، در تداوم خدمت به مردم شامل همه خدمتگزاران باشد.

ارسال نظرات