۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۸۶۴۰۹
حجت الاسلام بابائیان:

نمی توان کشور را با وعده های تو خالی و دروغین غربی ها اداره کرد

نمی توان کشور را با وعده های تو خالی و دروغین غربی ها اداره کرد
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران، مشکلات امروز کشور را نتیجه دل بستن به غرب دانست و گفت: نمی توان کشور را با وعده های تو خالی و دروغین چند کشور غربی اداره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در مراسم تنفید ریاست جمهوری گفت: تکیه بر ارزش‌های انقلاب، اجرای عدالت، مبارزه با فساد، سرعت عمل در تشکیل دولت، حفظ روحیه مردمی، عدم غفلت از نظرات نخبگان، تقویت پول ملی، توجه به مردم مظلوم و ضعیف، امید آفرین بودن جابجایی قدرت، مظهر رفاه بودن دولت، از محورهای مهم سخنان امام خامنه ای در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بوده است.

وی با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی همه توان خود را به کار گرفتند تا مانع از عزت و اقتدار ایران اسلامی شوند، افزود: اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران و در سایه رهنمودها و مدیریت مقام معظم رهبری، امروز نظام اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری در منطقه و جهان نقش آفرینی می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آرمان انقلاب اسلامی در منطقه و سایه شهید سلیمانی در پهنه گیتی گسترده تر شده است، تصریح کرد: همه این عزت و عظمتی که امروز ملت ایران دارند به برکت روحیه ایستادگی و مقاومت است.

امام جمعه امیرکلا با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه به غرب اعتماد ندارد، چون غرب در طول 42 سال اخیر همواره به دنبال تغییر ساختار سیاسی و انزوای ایران اسلامی بوده است، گفت: متأسفانه علیرغم هشدارهای صریح مقام معظم رهبری، دولت یازدهم و دوازدهم شتابزده فریب کشورهای غربی را خورد.

حجت الاسلام بابائیان، اعتماد به آمریکا و اروپا را اصلی ترین دلایل ناکامی و شکست دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: دولت های یازدهم و دوازدهم متأسفانه به توصیه های رهبر معظم انقلاب توجه نکرد و با اعتماد به غرب کشور را در مسیر مشکلات سوق داد.

استاد حوزه علمیه مازندران، عدم تکیه به ظرفیت های داخلی، بی توجهی به سلامت اقتصادی، عدم مبارزه با فساد و همچنین عدم نگاه جهادی در امور را از دیگر دلایل شکست دولت تدبیر و امید عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه دولت یازدهم و دوازدهم اعتقادی به بهره گیری از ظرفیت داخلی کشور نداشت و تنها به بیرون از مرزها دل بسته بود.

وی، مشکلات امروز کشور را نتیجه دل بستن به غرب دانست و تصریح کرد: نمی توان کشور را با وعده های تو خالی و دروغین چند کشور غربی اداره کرد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که متأسفانه در سایه ناکارآمدی مسؤولان قبلی امروز کشورمان با مشکلات بسیار به ویژه در حوزه اقتصادی مواجه است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید با سرعت و توان بیشتری در جهت رفع مشکلات موجود گام بردارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خوشبختانه حضور آیت الله رئیسی در رأس قوه مجریه موجب ایجاد امید در قلوب ملت ایران شده است، افزود: به طور حتم با تلاش جهادی و مدیریت انقلابی دولت سیزدهم شاهد رفع بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی کشور خواهیم بود.

وی با بیان این که متأسفانه اقدامات هشت ساله دولت غربگرا نتوانست گره از مشکلات مردم باز کند بلکه بر مشکلات این مردم افزود، گفت: امیدواریم با همکاری و هماهنگی بیشتر دولت و مجلس انقلابی شاهد برون رفت از وضعیت اقتصادی موجود باشیم./950/پ210/

ارسال نظرات