۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۸۶۷۸۶

مراسم تشییع شهید مالامیری در قم برگزار شد

مراسم تشییع شهید مالامیری در قم برگزار شد
صبح امروز مراسم تشییع طلبه شهید مالامیری با حضور علما، طلاب، همرزمان و مردم شهید پرور قم در حرم حضرت معصومه(ع) به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، قم چند روزی در تلاطم میزبانی از مهمانی است که سالیان سال از خانه و کاشانه دور افتاده بود. نزدیک به ۷ سال می‌شد که جای خالی‌اش را کسی نمی‌توانست پر کند. شب سوم محرم مرسوم است هیئت‌ها برای حضرت رقیه(س) عزاداری عجیبی می‌کنند و محبین اهل بیت (ع) به شدت در این شب اندوهگین هستند؛ اما قم محزون‌تر!
 
آ / مراسم تشییع شهید مالامیری در قم برگزار شد
 
مهمانی از سوریه آمد و شب سوم محرم قم را جان‌گداز کرد. حرم حضرت معصومه (س)، هیئت ثارالله، هیئت فاطمیون و هیئت رزمندگان اسلام و... میزبان شهید مالامیری بودند. طلبه‌ای که ۶ سال و اندی از خانواده دور افتاده بود و به عنوان اولین طلبه شهید مدافع حرم شناخته شد. دخترانش حال حضرت رقیه را بهتر می‌فهمیدند!
 
دیروز کوچه و خیابان‌های بی رنگ و روح پردیسان به رنگ سرخ خون شهید مالامیری رنگین شد و رایحۀ خوشی را در لابه لای قوطی کبریت‌های آن محله پخش کرد. خانه‌اش در همان حوالی بود. آخرین وداع با خانواده انجام شد و پیکر مطهر شهید به سمت مسجد امام حسین(ع) در نیروگاه و سپس به حرم حضرت معصومه (س) و هیئات بزرگ قم رهسپار گشت.
 
آ / مراسم تشییع شهید مالامیری در قم برگزار شد
 
امروز صبح نیز مراسم تشییع و تدفین با حضور علما، طلاب، همرزمان و مردم شهید پرور قم در حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد و خواندن نماز برسر پیکر شهید را آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری برعهده گرفت، سپس در جوار شهیدان والامقام گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) قم با دستان حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی به خاک سپرده شد.
عاش سعیدا و مات شهیدا ...
 
 
آ / مراسم تشییع شهید مالامیری در قم برگزار شد
ارسال نظرات