۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۸۶۸۳۸
در جلسه ستاد حوزوی بحران استان کرمان مطرح شد؛

خدمت رسانی طلاب جهادی به مردم نقطه پایان ندارد

خدمت رسانی طلاب جهادی به مردم نقطه پایان ندارد
کرمان - در جلسه ستاد حوزوی بحران استان کرمان با اعلام خدمت رسانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ طلبه در میدان جهاد کرونایی، مطرح شد که کار خدمت رسانی طلاب جهادی نقطه پایانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، جلسه ستاد حوزوی بحران استان کرمان با حضور اعضای این ستاد و حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، صبح روز سه شنبه در دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محبی، مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان به تشریح اقدامات ستاد حوزوی بحران استان پرداخت.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام وحدتی آراسته ضمن ابلاغ سلام و خدا قوت آیت الله اعرافی به طلاب جهادی و اعضای ستاد حوزوی بحران استان، به اهمیت طلاب جهادی و اقدامات این طلاب در نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کار خدمت رسانی طلاب جهادی برخاسته از ایمان و اعتقاد است و نقطه پایانی ندارد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه بر ضرورت حمایت از طلاب جهادی تاکید کرد و افزود: قریب ۲۰ هزار و ۵۰۰ طلبه جهادی در پیک اول کرونا به منظور کمک رسانی به کادر درمان و مشارکت در تغسیل و کفن و دفن اموات کرونایی فعال بودند. این گونه اقدامات باید ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: طلاب جهادی را مثل مدافعان حرم بدانیم و حداقل در زمینه های آموزشی شرایط برای ایشان تسهیل شود. چرا که جانشان را در کف دست گرفته اند و در میدان خدمت به مردم حضور دارند.

در این جلسه همچنین اعضای ستاد حوزوی بحران استان کرمان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای هرچه بهتر شدن اقدامات جهادی طلاب و حمایت از آنان پرداختند.

ارسال نظرات