۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۸۶۹۸۸
مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران خبر داد؛

آغاز نام‌نویسی نخستین دوره مرکز تخصصی فقه و اصول

آغاز نام‌نویسی نخستین دوره مرکز تخصصی فقه و اصول
مازندران - حجت الاسلام گلی کریمی از آغاز ثبت نام نخستین دوره مرکز تخصصی فقه و اصول زیر نظر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در مدرسه علمیه فیضیه مازندران خبر داد.

حجت الاسلام گلی کریمی، مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از آغاز ثبت نام نخستین دوره مرکز تخصصی فقه و اصول زیر نظر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی افزود: این پذیرش برای سال تحصیلی آینده و در پایه های تحصیلی هفت و هشت است.

حجت الاسلام گلی کریمی، موفقیت در آزمون شفاهی و مصاحبه علمی، تعهد حضور تمام وقت در برنامه های مرکز، ارائه تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و اتمام پایه شش با معدل 16 به بالا در فقه و اصول را از جمله شرایط پذیرش در این مرکز عنوان کرد.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران، بهره مندی از اساتید مجرب، برگزاری کلاس های مرتبط و حواشی، تأمین امکانات مناسب برای طلاب مرکز فقهی و بهره مندی از امکانات آموزشی و پژوهشی را از جمله مزایای این مرکز برای طلاب در حال تحصیل دانست.

وی با اشاره به این که در سال های اخیر میزان استقبال طلاب برای تحصیل در دوره های تخصصی افزایش پیدا کرده است، بیان داشت: به همین منظور مدرسه علمیه فیضیه مازندران بسترهای علمی را برای ادامه تحصیل طلاب علاقه مند در رشته های تخصصی فراهم کرده است.

حجت الاسلام گلی کریمی با بیان این که در حال حاضر رشته حقوق و قضای اسلامی نیز در این مدرسه علمیه فعال است، تصریح کرد: تقویت رشته های تخصصی در سطح مدارس علمیه استان از مهاجرت طلاب علاقه مند به قم و سایر استان های کشور جلوگیری خواهد کرد.

مدیر مداخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به این که این مدرسه علمیه از جمله یکی از مهم ترین مراکز علمی سطح کشور محسوب می شود، بیان داشت: نخستین کرسی درس خارج رسمی استان نیز در این مدرسه علمیه برپا شد و در حال حاضر نیز با حضور طلاب علاقه مند ادامه دارد.

وی با بیان این که خوشبختانه مدرسه علمیه فیضیه مازندران دارای کادر علمی مجرب در سطح کشور است، تصریح کرد: این مرکز علمی مهم با همت والای آیت الله محمد فاضل استرآبادی(ره) پایه گذاری و در حال حاضر به عنوان یکی از مراکز شاخص کشور در حال تربیت طلاب مستعد و فاضل است./950/ت310/

ارسال نظرات