۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۷۰۸۷
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

آماده باش طلاب جهادی لرستان برای مقابله با کرونا در لرستان

آماده باش طلاب جهادی لرستان برای مقابله با کرونا در لرستان
لرستان - حجت الاسلام ولی پور از فراخوان طلاب جهادی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در لرستان خبر داد و گفت: طلاب برای همکاری باید اقدام به نام نویسی کنند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا طلاب، روحانیون و مبلغان در صحنه خدمت رسانی به مردم، بیماران کرونایی حضوری فعال داشتند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران لرستان افزود: ضدعفونی کردن معابر، کوچه ها و خیابان ها، ادارات و تغسیل فوتی های کرونایی از دیگر اقدامات جهادی طلاب و روحانیت استان بود.

وی با اشاره به ظرفیت حوزه علمیه استان و حضور همیشه در صحنه خدمت رسانی به مردم خاطرنشان کرد: امروز نیز مدیریت حوزه علمیه استان با هماهنگی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از نیروهای جهادی داوطلب، جهت کمک رسانی به کادر پزشکی و درمانی در زمینه های مختلف خدماتی و واکسیناسیون عمومی دعوت به همکاری می نماید.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: طلاب داوطلب برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابتدا باید اعلام آمادگی و اقدام به نام نویسی نمایند.

وی یادآور شد: برای آغاز فعالیت جهادی این طلاب و ارائه خدمت به مردم، ابتدا در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
خوشحالم که واکسن کشنده فایزر رو وارد نکردیم معلوم نبود 2 سال دیگه چه بلایی سر ملت می اومد
0
0