۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۸۷۱۰۶
حجت الاسلام حسینی کیا در گفت‌وگو با رسا:

بیشتر وزیران پیشنهادی آیت الله رئیسی رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد

بیشتر وزیران پیشنهادی آیت الله رئیسی رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد
حجت الاسلام حسینی کیا بر هم افزایی مجلس شوای اسلامی و دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: بیشتر وزیران پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اعلام کابینه آیت الله رئیسی به مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون نمایندگان مجلس برنامه های وزیران پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم را بررسی می کنند تا اینکه کابینه قوی آیت الله رئیسی را همراهی کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیش بینی بنده این است که اکثر وزیران پیشنهادی رییس جمهور رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد، مگر اینکه موردی توفیق خدمت در وزارتخانه ای را پیدا نکند.

وی بر ضرورت همکاری و هم افزایی مجلس انقلابی با دولت قوی و مردمی تأکید کرد و گفت: اکنون سه قوه نظام هم فکر و هم افزا در راستای حل مشکلات کشور و مردم گام برمی دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس با همکاری کابینه دولت سیزدهم در پیشبرد خدمت به ملت و کاهش مشکلات مردم همگام خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی کیا اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در مسائل کشور که خلاء قانونی وجود دارد، آن را برطرف خواهد کرد و همچنین در موضوعاتی که نیاز به نظارت دقیق دارد، کوشا خواهد بود.  

ارسال نظرات