۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۸۷۲۱۶
امام جمعه کرمانشاه:

مسؤولان به دغدغه‌های رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارزش پول ملی توجه کنند

مسؤولان به دغدغه‌های رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارزش پول ملی توجه کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب بارها درباره جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی و نیز جلوگیری از کوچک شدن سفره های ملت به دولت تذکراتی داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در نزد خداوند متعال هیچ بزرگی و منشی همانند تقوا نیست، بنابراین باید تقوا را توشه زندگی دنیوی و اخروی خود سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و معیشت بسیار دغدغه مند هستند تا جایی که بارها درباره جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی و نیز جلوگیری از کوچک شدن سفره های ملت به دولت تذکراتی داده اند، از این رو مسؤولان باید در این زمینه به فرمایشات ایشان توجه داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر با مطالعه عمیق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبری معظم انقلاب به خوبی به این دستورالعمل ها که از سوی ایشان مورد تاکید قرار گرفته شده است، می رسیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جای دارد از مسؤولان هیئات مذهبی و تشکل های دینی که در دهه محرم به صورت کامل پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند تقدیر و تشکر کنیم، امیدواریم که زحمات این دوستان مورد عنایت سیدالشهدا (ع) قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در آستانه 30 مرداد، روز مساجد قرار داریم، باید مساجد را رونق بخشیم و آن را به پایگاهی استوار  برای کل جامعه تبدیل کنیم و کارکردهای مساجد را هم در بُعد کمی و هم کیفی افزایش دهیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در دوران کرونا مساجد همواره سنگری مهم در مبارزه با این ویروس منحوس بوده و هستند، اظهار داشت: با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث مبارزه با ویروس کرونا همگان دیدیم که مساجد وارد میدان شدند زیرا مساجد از ابتدای اسلام تاکنون کانون فعالیت های اجتماعی و عامه المنفعه در جهان اسلام شناخته می شوند.

آیت الله علما در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید بتوانیم که مساجد را به یک پایگاه بزرگ فرهنگی، دینی و اجتماعی تبدیل کنیم، زیرا در برابر هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان که توسط فضای مجازی و... در جامعه وجود دارد، مسجد می تواند بهترین سنگر دفاعی باشد./1400/پ201/

ارسال نظرات