۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۷۲۵۸
تولیت مدرسه علمیه کنگاور:

مسؤولان فرصت خدمت به مردم را با مشغول شدن به دعواهای سیاسی از دست ندهند

مسؤولان فرصت خدمت به مردم را با مشغول شدن به دعواهای سیاسی از دست ندهند
کرمانشاه ـ آیت الله میر یونسی گفت: مدیران مأمور خدمت به مردم و کشور هستند و نباید در دعواهای سیاسی زمان و فرصت خود را در خدمت کردن از دست بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سید عباس میر یونسی امروز در دیدار جمعی از مدیران و مسؤولان شهرستان کنگاور ضمن تسلیت ایام محرم حسینی، اظهار داشت: خدمت به ملت جدای از اینکه برای همه شما بار مسؤولیت به دنبال دارد، ولی این شانس را به انسان می دهد که بتواند با خدمات خویش اجر معنوی را از آن خود کند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور گفت: با این وجود باید گفت که برخی از مدیران نگاه متفاوتی به مقوله خدمت دارند، این دست از مدیران که خوشبختانه در نظام اسلامی تعداد آنان کم است، دست به هر کاری می زنند که از صندلی و پُست خود نگهبانی کنند و همین امر باعث می شود که وظیفه اصلی خود که همان خدمت به مردم است را عملا فراموش کنند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود عنوان داشت: نباید در جامعه اسلامی مدیر و مسؤول بالاتر از مردم باشد، باید زندگی وی همانند زندگی عامه جامعه باشد، از سوی دیگر باید از ایجاد دیوار بین مدیر و مردم باید به شدت جلوگیری کنیم، زیرا اسلام این چنین وضعیتی را هرگز نمی پسندد.

آیت الله میریونسی با اشاره به اینکه ملت ایران شایسته بهترین ها هستند، بیان داشت: بیش از 40 سال است که این ملت در مقابل انواع توطئه های دشمنان چه در بحث نظامی، چه اقتصادی و ... مقاومت کرده اند و همواره یار و یاور نظام بوده اند و این در حالی بوده است که دشمنان تلاش های بسیاری برای ایجاد جو ناامیدی در کشورمان داشته و دارند، ولی بصیرت ملت ایران مانع از شکل گیری این توطئه ها شده است.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور اضافه کرد: حضرت علی(ع) زمانی که حکم حکومت مصر را به مالک اشتر ابلاغ می کنند، در حکم خویش خطاب به وی می فرمایند:« ای مالک اگر پست و مقام ماندنی بود، هرگز به من و تو نمی رسید»، این کلام مولا بسیار عمیق است، بنابراین باید با تاسی از این فرموده امیرالمؤمنین(ع) مدیریت کنیم.

آیت الله میر یونسی با تأکید بر اینکه مدیران باید خود را از حواشی ها و سیاست بازی ها دور نگه دارند، خاطرنشان کرد: آفت هر مدیر و مسؤولی سیاسی شدن اوست، مدیران مأمور خدمت به مردم و کشور هستند نه اینکه در دعواهای سیاسی زمان و فرصت خود را در خدمت کردن از دست بدهند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که خداوند متعال از خدمات یکایک شما مدیران به مردم رضایت کامل داشته باشد، زیرا هر خدمتی که شما به این ملت نجیب می کنید در پیشگاه پروردگار از پاداشی بزرگ برخوردار است./1400/پ210/

ارسال نظرات