۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۶۸۷۵۸۲
حجت الاسلام خوبانی عنوان کرد؛

دولت روحانی کشور را با انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی به حال خود رها کرد

دولت روحانی کشور را با انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی به حال خود رها کرد
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران گفت: دولت یازدهم و دوازدهم، کشور را با انبوهی از مشکلات به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد به حال خود رها کرد.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی، تعامل سازنده میان دولت و مجلس را سر آغاز یک حرکت عظیم در رفع مشکلات کشور و کاهش آلام ملت ایران دانست.

وی با بیان این که روی کار آمدن یک دولت و مجلس انقلابی، بار دیگر امید را قلوب ملت ایران زنده کرد، افزود: به طور حتم با آغاز به کار فعالیت دولت سیزدهم شاهد یک تحول اساسی در بخش های مختلف کشور خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه روحیه مردمی، فساد ستیز، عدالت گستر و خدمت رسان دولت سیزدهم در این شرایط خاص و ویژه کشور می تواند بسیاری از موانع موجود را از میان بردارد و به کشور آرامشی دوباره بدهد، تصریح کرد: متأسفانه امروز بخش های مختلف کشور به دلیل ناکارآمدی و سوء تدبیر دولت گذشته با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دولت یازدهم و دوازدهم، کشور را با انبوهی از مشکلات به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد به حال خود رها کرد، افزود: دولت سیزدهم وظیفه خطیری را بر عهده دارد و با تعامل سازنده با مجلس و سایر بخش های کشور، از این پیچ تاریخی نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که حجم خرابی ها، امروز در کشور بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت قبلی با گره زدن همه مسائل به برجام و مذاکره با غرب، کشور را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نیاز امروز کشور به حتم یک دولت انقلابی، خستگی ناپذیر و جهادی است، تصریح کرد: مدیرانی از جنس مردم، درد آشنا، ساده زیست، متعهد، انقلابی و متخصص می توانند کشور را از این مشکلات به وجود آمده رهایی می دهند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در مذاکره با غرب باید عبرتی برای آیندگان باشد، خاطرنشان کرد: دولت های غربی به ویژه آمریکا و اروپا، هیچ گاه به تعهد خود عمل نکردند و همواره در پی منافع نامشروعشان در کشورها هستند.

وی با تأکید براین که کشورمان را باید با تکیه و اعتماد به جوانان مؤمن، انقلابی و متخصص اداره کنیم، تصریح کرد: راه عبور از مشکلات کشور مذاکره و سازش نیست، چون تجربه هشت ساله گذشته نشان داده غرب همواره با فریب کاری از اجرای تعهدات خود سرباز خواهد زد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کلید حل مشکلات کشور تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی است، بیان داشت: دولت غرب زده قبلی، هشت سال با بحران آفرینی در کشور، سفره مردم مظلوم ما را به مذاکره و دل بستن به وعده های پوچ و توخالی چند کشور فریب‌کار گره زد.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که خوشبختانه امروز یک وحدت و انسجام خوبی در کشور حکم فرما است، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان و مدیران کشور باید با توجه و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تنها به فکر خدمت به مردم و باز کردن گره مشکلات موجود باشند./950/ت302/

ارسال نظرات