۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۸۷۷۶۰
حجت الاسلام رفیعی اعلام کرد؛

برنامه دعا و استغاثه به امام زمان برای کاهش بیماری کرونا برگزار می شود

برنامه دعا و استغاثه به امام زمان برای کاهش بیماری کرونا برگزار می شود
حجت الاسلام رفیعی از برگزاری برنامه استغاثه به امام زمان(عج) برای کاهش بیماری کرونا خبر داد و گفت: در این برنامه آیت الله شب زنده دار سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام رفیعی معاون فرهنگی تیپ 83 امام صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار سروس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به اوج گیری موج پنجم بیماری کرونا در کشور گفت: برخلاف تمام پیشرفت های علمی و پزشکی جوامع بشری، در در مان و مبارزه با ویرویس کرونا عاجز و درمانده مانده اند.

معاون فرهنگی تیپ امام صادق(ع) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر راز و نیاز به درگاه الهی برای ریشه کن شدن شر بیماری کرونا در کشور تأکید داشتند، گفت: تیپ امام صادق(ع) برنامه مناجات و استغاثه به امام زمان(عج) برای کاهش بیماری محنوس کرونا در جامعه را برگزار می کند.

حجت الاسلام رفیعی اظهار کرد: این برنامه استغاثه روز جمعه 5 شهریور امسال از ساعت 6:30 عصر در صحن مسجد مقدس جمکران با حضور طلاب بسیجی و جهادی و تمام اقشار مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تیپ امام صادق(ع) ابراز کرد: آیت الله حسین شب زنده دار در این برنامه سخنرانی می کند و همچنین حجت الاسلام مرتضی وافی به مناجات خوانی خواهد پرداخت./901/

حمزه عباسی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
آیت الله حسین شب زنده دار
0
0