۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۸۷۸۲۴

«اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند»

«اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند»
کتاب «اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند» نوشته شیرین زارع‌پور شامل زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ دوم رسید.

به گزارش کتاب ونشر خبرگزاری رسا: کتاب «اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند» نوشته شیرین زارع‌پور شامل زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ دوم رسیده است. این‌کتاب نهمین‌عنوان از مجموعه «مدافعان حرم» است که این‌ناشر چاپ می‌کند.

چاپ اول این‌کتاب اسفندماه سال ۹۹ به بازار آمد و حالا نسخه‌های چاپ دومش در کتابفروشی‌ها عرضه شده‌اند.

شهید احسان میرسیار، فرزند اصغر میرسیار از پاسداران سپاه بود که سال ۵۹ متولد شد و پس از ورود به سپاه و دیدن آموزش‌های مختلف نظامی، به‌عنوان یکی از نیروهای مدافع حرم لشگر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) به سوریه اعزام و بهمن‌ماه سال ۹۴ به شهادت رسید. تا ۲ ماه تصور می‌شد این‌شهید به اسارت نیروهای داعش درآمده اما پس از این‌مدت مشخص شد شهید و مفقودالاثر است. میرسیار هنگام شهادت همراه با چند رزمنده دیگر ایرانی، سوری و افغانستانی بود و پیکرش پس از ۲ سال پیدا و به ایران منتقل شد.

کتاب «اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند» دربرگیرنده زندگینامه شهید میرسیار با روایت‌هایی از دوستان و خانواده اوست که در قالب ۱۲ فصل گردآوری و تدوین شده‌اند. پس از این‌فصول، وصیتنامه شهید و عکس‌ها و اسناد مربوط به وی نیز درج شده است.

عناوین ۱۲ فصل این‌کتاب به‌ترتیب عبارت‌اند از: «میانه اردیبهشت»، «قصه از اینجا شروع شد»، «مقدمات سفر بهشت»، «صبح شیرین دمید»، «حرف‌های خودمانی»، «یک برگ از اخلاص»، «به نام عشق، به نام جنون»، «دلتنگی به پایان می‌رسد»،‌ «از دوکوهه تا آسمان»، «پای عهد می‌مانم»، «چندقدم بیشتر نمانده»، «تا تلِّ هوبر».

چاپ دوم این‌کتاب با ۳۰۴ صفحه و قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

ارسال نظرات