۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۸۷۹۲۰
معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه:

اولویت سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه برگزاری حضوری کلاس ها است

اولویت سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه برگزاری حضوری کلاس ها است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صلاحی گفت: اولویت مدیریت حوزه های علمیه کشور بر آغاز سال تحصیلی طلاب به صورت حضوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حسین صلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر در سخنانی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا تاثیرات خود را بر حوزه آموزش کشور گذاشته است و امروز این موضوع به یک معضل در این بخش تبدیل شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه گفت: این وضعیت باعث شده است که نحوه برگزاری کلاس ها در مدارس علمیه کشور و استان کرمانشاه تاکنون نامعلوم باشد اما باید گفت که اولویت مدیریت حوزه های علمیه کشور بر آغاز سال تحصیلی طلاب به صورت حضوری است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: برای آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه کشور براساس دستورات و بخش نامه های مرکز مدیریت و ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام صلاحی در ادامه سخنان خود به واکسیناسیون طلاب اشاره کرد و بیان داشت: موضوع دیگری که در بحث کرونا حائز اهمیت می باشد، واکسیناسیون اساتید، کادر و طلاب است، با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه امکان انجام واکسیناسیون حوزویان در کرمانشاه به مانند سایر استان ها مهیا شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه افزود: تاکنون بسیاری از اساتید، کادر و طلاب کرمانشاهی دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و عده ای نیز در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند و منتظر دریافت مرحله اول این واکسن هستند.

حجت الاسلام صلاحی تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا برای حوزویان اختیاری است و هر یک از اساتید، کادر و طلاب می توانند در این طرح ملی شرکت کنند و الزامی در این باره وجود ندارد./1400/

ارسال نظرات