۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۸۸۰۷۰
آیت الله شب زنده دار:

حاج شیخ مسلم اسماعیلی همواره دستگیر مستمندان بود

حاج شیخ مسلم اسماعیلی همواره دستگیر مستمندان بود
آیت الله شب زنده دار به مناسبت رحلت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی گفت: ایشان نسبت به افغانستان و مراکز علمی افغانستان و تهیه کتاب و ارسال به آنجا اهتمام ویژه ای داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار، عضو شورای عالی حوزه های علیمه در درس خارج اصول، به مناسبت رحلت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مسلم اسماعیلی گفت: آقای حاج شیخ مسلم اسماعیلی، سالیان عدیده‌ای است که من ایشان را می‌شناختم، از کسانی بود که به امور اخلاقی و دینی و همچنین فریادرسی به مردم و نیازمندان، اهتمام ویژه داشت.

آیت الله شب زنده دار بیان کرد: آقای حاج شیخ مسلم اسماعیلی وضعیت مالی خوبی نداشت، اما در رسیدگی به نیازمندان اهتمام فراوانی می ورزید.

عضو شورای عالی حوزه های علیمه ابراز داشت: ایشان حتی نسبت به افغانستان و مراکز علمی افغانستان و تهیه کتاب و ارسال به آنجا توجه ویژه ای داشت و همواره دستگیر مستمندانی که از جهات مالی نیاز داشتند، بود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: مردم هم که صدق و صفای حاج شیخ مسلم اسماعیلی را دیده بودند بنابر اعتماد به وی در دستگیری از مستمندان، به ایشان کمک می‌کردند و باید گفت آن مرحوم واسطه در خیر بود، اما متأسفانه ما ایشان را هم به خاطر ابتلا به کرونا از دست دادیم، ان شالله اعمال خوب ایشان سب رحمت الهی وی شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سادات میزحیدری
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
خدمت تمام هموطنانم درگذشت ناگهانی حاج آقا اسماعیلی را تسلیت می گویم بهترین حاج آقا
4
2