۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۸۸۱۲۶
رئیس جماعت اسلامی پاکستان در واکنش به نیروهای بیگانه؛

خطر حضور نیروهای ناتو و آمریکا در کشور از کرونا بیشتر است

خطر حضور نیروهای ناتو و آمریکا در کشور از کرونا بیشتر است
سراج الحق در واکنش به حضور نیروهای ناتو و آمریکا در پاکستان، گفت: حضور نیروهای ناتو و آمریکا در کشور از کرونا خطرناک تر است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سراج الحق رئیس جماعت اسلامی پاکستان در مراسمی که بمناسبت هشتادمین سالروز تاسیس جماعت اسلامی پاکستان در مرکز اسلامی شهر پیشاور برگزار شد، از حضور نیروهای ناتو و آمریکا در این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: خطر حضور نیروهای ناتو و آمریکا در کشور از کرونا بیشتر است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت عمران خان در خصوص صدور مجوز برای حضور نیروهای آمریکایی و ناتو در خاک کشور، بیان کرد: تا دیروز اعلام مخالفت می کردید اما امروز چه طور با چرخش ۱۸۰ درجه ای، اجازه حضور نیروهای بیگانه را صادر کردید؟

این رهبر اهل سنت پاکستان با بیان این که حضور نیروهای ناتو در خاک کشور از کرونا خطرناک تر است، ابراز داشت: چرا بیگانگانی که از خاک افغانستان رانده شده اند در شهرهای بزرگ پاکستان اسکان داده می شوند؟ این تصمیم کی و کجا گرفته شد و اهداف پشت پرده آن چیست؟ چرا ملت در جریان این امر قرار نگرفته است؟

وی با اشاره به این که در گذشته پرویز مشرف نخست وزیر وقت نیز پایگاه های نظامی را در اختیار بیگانگان قرار داده بود که در نتیجه هفتاد هزار نیروهای پاکستانی بخاطر قرار گرفتن جزئی از جنگ بیگانگان، جان خود را از داست دادند، اظهار داشت: دولت با اسکان نیروهای بیگانه، ملت را با عذاب سختی دچار نکند چون تا زمانی که آمریکا بطور کامل از منطقه نرود منطقه رنگ امنیت به خودش نخواهد دید.

سراج الحق این تصمیم را در حق کشور و ملت خطرناک دانست و دولت را به پرهیز از تصمیم های نسنجیده و پشت درهای بسته دعوت کرد و گفت: بی ادبی و تجاوز به زنان میراث شوم غرب است، بنده و دیگر رهبران دینی همواره با فرهنگ غربی اعلام مخالفت کرده ایم، اگر فرهنگ غرب در کشور پا بگیرد جامعه شاهد چنین اعمال شنیع نیز خواهد بود./ 988/

خطر حضور نیروهای ناتو و آمریکا در کشور از کرونا بیشتر است

ارسال نظرات