۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۸۸۲۲۸
نماینده خبرگان در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

حضور بدون واسطه در میان مردم، نشانه جدیت رییس جمهور برای حل مشکلات

حضور بدون واسطه در میان مردم، نشانه جدیت رییس جمهور برای حل مشکلات
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بر ضرورت پیگیری وعده ها تا مرحله اجرا تأکید کرد و گفت: حضور بدون واسطه مسؤولان در میان مردم سبب رضایتمندی آنها از سران نظام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر با رییس جمهور و هیأت دولت سیزدهم پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در این نشست مانیفست و طرح کاملی برای عملکرد چهار ساله دولت سیزدهم ترسیم کردند و ایشان مباحث راهبردی و محوری فراوانی را در این جلسه ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید داشتند که این سخنان موعظه نبوده، بلکه باید تبدیل به برنامه کاربردی دولت شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از حضور رییس جمهور در میان مردم تقدیر و ستایش کردند، افزود: حضور بدون واسطه آیت الله رئیسی در این شرایط نگران کننده کرونایی در میان مردم، نشان دهنده توجه ویژه رییس جمهور به رسیدگی به مشکلات مردم و مناطق محروم بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور بدون واسطه مسؤولان میان مردم سبب امیدواری و رضایتمندی مردم خواهد شد، گفت: مشی اخلاقی، مردمی بودن، ساده زیستی و جهادی بودن آیت الله رئیسی موجب رضایتمندی مردم از سران نظام می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت پیگیری وعده ها تا مرحله اجرا از سوی مسؤولان تأکید کرد و افزود: باید مسؤولان دستورالعمل ها و وعده هایی که برای حل مشکلات مناطق مختلف می دهند را تا تحقق و اجرایی شدن پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: اگر مدتی این حضور مسؤولان میان مردم و وعده حل مشکلات مناطق صورت گیرد، اما نتیجه عملی برای مردم نداشته باشد، این گونه حرکت ها بی اثر و بی فایده خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور مستمر و مستقیم مسؤولان میان مردم، تعقیب و پیگیری وعده های داده شده تأکید کردند، افزود: مسؤولان به هر دلیلی نتوانستند وعده های داده شده را تحقق دهند، باید گزارش های پیگیری های خود و چرایی عدم اجرایی شدن وعده ها را به مردم ارائه کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدورایم هیأت دولت سیزدهم با نشاط مضاعف و ترویج ارزشهای دینی در جامعه بتواند به موفقیت های چمشگیری در زمینه پیشرفت و توسعه کشور دست پیدا کند.

ارسال نظرات