۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۸۸۳۶۴
سخنگوی مجلس علمای فلسطین:

امام موسی صدر شخصیت بزرگی است که برای وحدت جهان عربی و اسلامی تلاش کرد

امام موسی صدر شخصیت بزرگی است که برای وحدت جهان عربی و اسلامی تلاش کرد
شیخ محمد صالح الموعد گفت: امام موسی صدر یک شخصیت بزرگی است که همیشه برای تحقق وحدت در جهان عربی و اسلامی تلاش کرد و محیط محرومین و مستضعفان را با مقاومت فلسطین درآمیخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ محمد صالح الموعد سخنگوی رسمی مجلس علمای فلسطین طی سخنان به مناسبت چهل و سومین سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر گفت: امام موسی صدر یک شخصیت بزرگی است که همیشه برای تحقق وحدت در جهان عربی و اسلامی تلاش کرد و محیط محرومین و مستضعفان را با مقاومت فلسطین درآمیخت و ادغام کرد و امروز این مسئله به یک فرهنگ و رویکرد یکپارچه علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی تبدیل شده است.

امام صدر یک مرجع سیاسی و دینی بزرگ لبنانی بود

وی اشاره کرد: امام صدر یک مرجع سیاسی و دینی بزرگ لبنانی بود و نقش مهی در عرصه لبنان داشت و تلاش های وی به رفع محرومیت به ویژه در جنوب و منطقه البقاع و تأسیس جبهه مقاومت در لبنان منجر شد.

ربوده شدن امام صدر، توطئه بزرگی است که تمامی وطن را هدف قرار داد

شیخ الموعد با تأکید بر اینکه ربوده شدن امام صدر، توطئه بزرگی است که تمامی وطن را هدف قرار داد، افزود: امام موسی صدر از زمان آغاز حرکتش، در جهت خدمت به تمامی مستضعفان و محرومان سرتاسر لبنان تلاش کرد و با تمامی مسئولین طایفه ها و رهبران آن دیدار داشته و آنها از تجربه ها و اخلاق والای وی استفاده بردند.

شعله اول مقاومت لبنان به دست امام موسی صدر روشن شد

سخنگوی مجلس علمای فلسطین با بیان اینکه شعله اول مقاومت لبنان همزمان با مقاومت فلسطین به دست امام موسی صدر روشن شد، تصریح کرد: امروز حفظ مقاومت و عشق به فلسطین از همان منبعی سرچشمه می گیرد که امام صدر بر آن تأکید داشته است. همچنانکه وی دلسوز مصلحت کشور بود و این پایه و اساس برای مصلحت جویی برای همگی به شمار می رود.

مدرسه امام موسی صدر به ما آموخت که چگونه صبر و مقاومت داشته باشیم

وی در پایان تأکید کرد: مدرسه امام موسی صدر به ما آموخت که چگونه صبر و مقاومت داشته باشیم و چگونه همدیگر را به دور از مذهب گرایی و طایفه گری دوست داشته باشیم./۹۸۸/

ارسال نظرات