۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۸۸۴۹۱

رئیس پارلمان لبنان درگذشت آیت الله حکیم را تسلیت گفت

رئیس پارلمان لبنان درگذشت آیت الله حکیم را تسلیت گفت
نبیه بری در تماس تلفنی با سید حیدر الحکیم مدیر دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم در لبنان، درگذشت این مرجع تقلید را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان در تماس تلفنی با سید حیدر الحکیم مدیر دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم در لبنان، درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

همچنین نبیه بری در پیامی به حضرت آیت الله سید علی سیستانی درگذشت حضرت آیت الله حکیم را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(الذین تتوافهم الملائکة طیبین یقولون سلام علیکم ادخلوا الجنة بما کنتم تعملون). صدق الله العظیم.

آیت الله العظمی سید علی حسینی سیستانی

با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضای الهی که رحمتش همه چیز را فراگرفته و قدرتش بر همه چیز چیره است، خبر درگذشت یکی از علمای بزرگ امت و یکی از مراجع عظام تقلید آیت الله سید محمد سعید حکیم را دریافت کردیم.

ما ایشان را عالمی ربانی می دانیم که با سخنان نیکو به سوی خداوند متعال و صلاح انسان دعوت کرده و با حکمت و موعظه حسنه هدایت و ارشاد نمودند.

ما این مصیبت بزرگ را به جنابعالی و ملت عراق و تمامی مسلمانان در شرق و غرب صمیمانه تسلیت می گوییم و از درگاه الهی خواهانیم که ایشان را در جوار شهدا، اولیا و صدیقین جای دهد و به ما و شما و نزدیکان و مقلدان آن مرحوم صبر و آرامش عطا فرماید.

بسم الله الرحمن الرحیم: یا أَیتها النَفس المطمئِنَة ارجِعِی إِلَی ربِکِ راضِیة مَرضِیَة فَادخلِی فِی عبادی وَادخلِی ججنتی. صدق الله العظیم"./۹۸۸/

ارسال نظرات