۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۸۸۶۱۳
الحوثی:

یمن را آزاد خواهیم کرد/ نزد آل سعود وآل نهیان گدایی نخواهیم کرد

یمن را آزاد خواهیم کرد/ نزد آل سعود وآل نهیان گدایی نخواهیم کرد
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر ادامه نبرد با متجاوزان، گفت: اگر نمی جنگیدیم شاهد احداث پایگاه های نظامی آمریکا، اسرائیل و انگلیس در صنعا و دیگر استانه ای یمن بودیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت: امت اسلامی امروز بیش از هر چیز دیگری به بصیرت و جهاد نیاز دارد. ما به بصیرت در تعیین اولویت ها و مقابله با هجمه های خدشه دار کننده نیاز داریم.

وی افزود: ما با طاغوت هایی مانند آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم و راهکار مقابله با آنها بصیرت و جهاد است. جایگزین بصیرت گمراهی است و هر آنکه که بصیرت نداشته باشد به گمراهی کشانده خواهد شد ولو که شجاع باشد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: طغیان و سرکشی آمریکا همه امت اسلامی را هدف قرار داده است. رژیم سعودی ائتلاف محکمی با آمریکا و اسرائیل دارد و ابهامی و تردیدی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: جنگ علیه یمن و توطئه ها علیه ملتهای منطقه به نفع اسرائیل و آمریکاست.

الحوثی اعلام کرد: جنایاتی که علیه ملت یمن به اندازه ای است که آمریکا توان سرپوش گذاشتن بر آن را ندارد. موضع ملت ما در رویاروی با سرکشی آمریکا و اسرائیل و ادوات و ایادی آن برحق است.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آنانی که که گزینه الحاق به ائتلاف آمریکا و اسرائیل یا سکوت را در پیش گرفته اند، در اشتباه هستند. امکان سکوت در قبال سرکشی آمریکا و اسرائیل وجود ندارد و امت ما از فلسطین تا یمن هدف قرار گرفته است.

الحوثی اعلام کرد: کتاب آسمانی ما را به سکوت در برابر متجاوزان و کسانی که ملت ما را تحت محاصره قرار داده اند، فرا نمی خواند. ما بصیرت خود را از کتاب آسمانی گرفتیم و موضع خود را مشخص کرده ایم.

وی افزود: کسانی که گول متجاوزان را خوردند به نفع آمریکا و انگلیس قربانی شدند. اگر ما در جنگ کوتاهی می کردیم شاهد احداث پایگاههای آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی در صنعا و دیگر استانها بودیم.

الحوثی گفت: روحیه انقلابی و تحرک صادقانه ملت ما را به طبق وعده الهی به پیروی سوق می دهد و پیروز خواهیم شد. ما کشورمان را آزاد خواهیم کرد و همه مناطق اشغال شده را از ائتلاف سعودی پس خواهیم گرفت. آزادی و استقلال کشورمان را تضمین خواهیم کرد تا تحت یوغ اشغالگران و قیمومیت نرود. ملت عزیز ما آزاد و عزیز خواهد ماند و نزد آل سعود و آل نهیان گدایی و دریوزه گری نخواهد کرد. ما به نبرد با دشمنان ادامه خواهیم داد و خواری و ذلت برای سکوت کنندگان علیه متجاوزان است./۹۸۸/

منبع: المسیره

ارسال نظرات