۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۶۸۸۹۵۴
مسول روابط عمومی دفتر آیت الله یعقوبی خبر داد:

دیدار نماینده آیت الله یعقوبی با نماینده ولی فقیه در فارس

دیدار نماینده آیت الله یعقوبی با نماینده ولی فقیه در فارس
خراسان رضوی – شیخ عمار الهلالی رییس دفتر آیت الله یعقوبی از مراجع تقلید نجف در مشهد، به دعوت نماینده ولی فقیه در فارس به آنجا سفر و با وی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عمار الهلالی، رییس دفتر آیت الله یعقوبی از مراجع تقلید نجف در مشهد، در سفر به شیراز با حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام محمد شریف مسؤول روابط عمومی دفتر آیت الله یعقوبی در مشهد گفت: این سفر به دعوت حجت الاسلام والمسلمین دژکام از حجت الاسلام والمسلمین شیخ عمار الهلالی صورت گرفت که در آنجا شیخ عمار الهلالی ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه از مراکز علمی دینی آنجا نیز دیدن کرد.

وی افزود: در دیدار با امام جمعه شیراز، مسؤول دفتر آیت الله یعقوبی در مشهد به ارائه گزارشی از فعالیت های این مرجع تقلید در عراق و دیگر بلاد اسلامی در زمینه علمی و نیز کمک به طلاب و حوزه های علمیه پرداخت که مورد توجه و تحسین امام جمعه قرار گرفت.

حجت الاسلام شریف گفت: نماینده ولی فقیه در شیراز ضمن ابلاغ سلام گرم به حضرت آیت الله یعقوبی و آرزوی سلامت و دوام توفیق خدمت به اسلام و حوزه های علمیه، خواستار ایجاد شعبه ای از دفتر ایشان در شیراز شد تا پیوند بین حوزه علمیه شیراز و نجف و ایجاد فرصت های خدمت بیشتر بر قرار شود.

وی در ادامه از سفر نماینده های این مرجع تقلید از افغانستان به مشهد و ارائه گزارشی از وضعیت مردم به خصوص حوزه و شیعیان آنجا خبر داد.

وی افزود: نمایندگان از مزار شریف، کابل، بلخ و هرات آمده بودند و ضمن تشریح شرایط این روزهای افغانسان گزارشی از فعالیت های انجام شده به نمایندگی از این مرجع تقلید را ارائه دادند.

مسؤول روابط عمومی دفتر آیت الله یعقوبی در پایان بیان داشت: روز اول ماه صفر، روز جهانی منبر حسینی است که به همین مناسبت مجلسی در محل دفتر واقع در خیابان آیت الله بهجت از ساعت یازده صبح با سخنرانی واعظ شهیر شهر حجت الاسلام والمسلمین رجائی خراسانی برگزار می شود و علاقمنمدان می توانن با رعایت پروتکل های بهداشتی در این محفل حسینی شرکت کرده و فیض ببرند./933/پ210/

جواد رستمی
ارسال نظرات