۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۸۹۴۰۴
حجت الاسلام قلی پور عنوان کرد؛

سفرهای استانی رییس جمهور؛ عامل بازگشت امید و افزایش اعتماد عمومی

سفرهای استانی رییس جمهور؛ عامل بازگشت امید و افزایش اعتماد عمومی
مازندران - امام جمعه بابلسر با اشاره به تداوم سفرهای استانی رییس جمهور به مناطق محروم گفت: این سفرها، امید را به مردم بازگردانده و اعتماد را در کشور افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از گروه های جهادی و فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی گفت: اجتماع عظیم اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار حسینی در برابر بدخواهان و دشمنان است.

وی با بیان این که دشمنان اهل بیت(ع) سال ها تلاش کردند با حربه های متعدد مانع از گسترش این حرکت عظیم جهانی شوند، افزود: اما به برکت اهل بیت(ع) این مراسم هر سال باعظمت و باشکوه تر برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سهمیه ایران برای شرکت مراسم عظیم اربعین حسینی، تصریح کرد: امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته در سفر نخست وزیر عراق، شاهد افزایش چشمگیر این سهمیه باشیم.

حجت الاسلام قلی پور با اعلام این خبر که مراسم زیارت اربعین برای جاماندگان کربلا برگزار می شود، ادامه داد: در صورتی که توفیق حضور پیدا نشود می‌توانیم با قرائت زیارت اربعین از راه‌ دور سلام داده و به ثواب زیارت نائل شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت مقاوم، مدیران مقاوم می خواهد، به سفرهای استانی رییس جمهور و هیأت دولت اشاره و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده رییس جمهور در عمل به شعار تشکیل دولت مردمی و انقلابی، خاطرنشان کرد: این سفرهای استانی به خصوص به استان های محروم و کم برخوردار در خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی امید را به مردم بازگردانده و اعتماد را در کشور افزایش داده است.

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که محرومیت‌زدایی و خدمت به مناطق محروم که جزء نخستین شعارهای انقلاب بود و باید در اولویت باشد، تصریح کرد: به طور حتم تلاش در این جهت موجب تحقق عدالت اجتماعی در جامعه خواهد شد و بسترهای لازم را به منظور رفع مشکلات موجود در جامعه فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به روحیه جهادی و انقلابی رییس جمهور و اعضای دولت برای رفع محرومیت ها در کشور، بیان داشت: این اقدامات در آغازین روزهای کار دولت نشان دهنده اهتمام ویژه به حل مشکلات ومسائل مطروحه مردم با ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات و اجرایی کردن راهکارها دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولت سیزدهم همه توان و عزم خود را به کار گرفته تا اعتماد از دست رفته مردم را دوباره بازگرداند، خاطرنشان کرد: امروز خدمت صادقانه، شفافیت، عدالت محوری، ساده زیستی و فساد ستیزی مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه در هشت سال گذشته در سایه بی تدبیری و تصمیمات اشتباه دولتمردان، کشور با مشکلات بسیاری مواجه شد، ادامه داد: امروز دولت سیزدهم بدون توجه به حاشیه سازی ها تنها به دنبال خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که دولت قبلی تنها به دنبال مذاکرات بی حاصل با چند کشور اروپایی بود، تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف از مذاکرات رفع تحریم‌ها بود که متاسفانه انجام نشد و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای به تعهدات خود عمل نکردند، بنابراین شرط بازگشت آمریکا به برجام باید لغو کامل تحریم‌ها باشد.

وی با بیان این که مذاکرات گذشته نتیجه ای جز گرانی های افسار گسیخته، بی‌ارزش‌شدن پول ملی، ترور حاج قاسم و یارانش و همچنین شهید فخری زاده و انفجار در مراکز حساس هسته ای نبوده است، یاد آور شد: در مذاکرات جدید هسته ای آمریکا باید بداند قصه گذشته تکرار نخواهد شد و جمهوری اسلامی ایران تن به خواسته های برجامی که آنها در گذشته به ملت ما تحمیل کردند و خودشان نیز به تعهدادشان پایبند نبودند نخواهد رفت./950/پ210/

ارسال نظرات