۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۸۹۴۱۲
حجت الاسلام بابائیان:

دولت سیزدهم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی به دنبال حل مشکلات مردم است

دولت سیزدهم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی به دنبال حل مشکلات مردم است
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به روحیه جهادی دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی به دنبال حل مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهر امیرکلا با اشاره به روحیه جهادی دولت جدید، رفتن میان مردم، دیدن و شنیدن بی واسطه مشکلات آنها از سوی رییس جمهور را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: دولت سیزدهم همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم در سایه اعتماد عمومی به کار گرفته است.

وی با بیان این که مدیران اگر از جنس مردم نباشند نمی تواند درک صحیحی از مشکلات موجود داشته باشند، افزود: رفع مشکلات موجود در گرو درک صحیح مسؤولان از مشکلات مردم در ابعاد مختلف است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مدیران ارشد کشور در میان مردم حضور دارند و این بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: مشکلات و گرفتاری مردم با نشستن پشت میز و صدور بخش نامه رفع نخواهد شد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که امروز به برکت بصیرت و هوشیاری مردم یک دولت مردمی و پایبند به ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب روی کار آمده است، تصریح کرد: به طور حتم با این نگاهی که در مسؤولان دولت سیزدهم وجود دارد، شاهد رفع بسیاری از مشکلات مردم در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

وی با اشاره به این که دولت سیزدهم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی به دنبال حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که متأسفانه دولت قبلی با مذاکره بی حاصل با کشورهای غربی خسارت های جبران ناپذیری به کشور وارد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عملکرد ضعیف دولت قبلی اعتماد میان مردم و دولت را به حداقل ممکن کاهش داد، تصریح کرد: امروز دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه توانسته آن اعتماد از دست رفته را با تعامل و تقویت ارتباط با مردم بازگرداند.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که تنها راه حل عبور از مشکلات تکیه بر توان داخلی است، بیان داشت: با دل بستن به وعده های توخالی سایر کشورها نمی توان داخل را مدیریت کرد و این مسأله همواره باید مورد توجه مدیران و مسؤولان کشور باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به هشت سال مذاکره بی حاصل دولت قبلی با کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: از برجام خطرناک تر، تفکری است که برجام‌ها را به وجود می‌آورد، اگر برجام هشت سال کشور را چند برابر عقب انداخت، تکثیر تفکر وادادگی، ایران را ده‌ها و صدها سال عقب خواهد انداخت و به نابودیخواهد کشاند./950/پ210/

ارسال نظرات