۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۸۹۵۲۳
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

عملکرد مطلوب دولت سیزدهم، خط بطلانی بر ادعاهای روحانی

عملکرد مطلوب دولت سیزدهم، خط بطلانی بر ادعاهای روحانی
نماینده مجلس خبرگان گفت: دولتمردان گذشته همواره برای کوتاهی در مسؤولیت های خود مسأله تحریم های کشورهای بیگانه و نپیوستن به FATF را مطرح می کردند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به موج واردات و افزایش چشمگیر تزریق واکسن کرونا در دولت سیزدهم گفت: دولتمردان گذشته همواره برای کوتاهی در مسؤولیت های خود مسأله تحریم های کشورهای بیگانه و نپیوستن به FATF را مطرح می کردند که بدین علت ها نمی توانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر اراده جدی نسبت به دور زدن تحریم ها در میان مسؤولان وجود داشته باشد، عملی است و هیچ کشوری نمی تواند جلوی عزم و اراده نظام اسلامی ایران ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه با عملکرد دولت سیزدهم، خط بطلانی بر ادعاهای رییس جمهور و دولتمردان گذشته کشیده شد، گفت: ماده استعماری FATF هرگز نخواهد توانست که مانع ارتباط جمهوری اسلامی ایران با جوامع دنیا باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دولتمردان گذشته تنها برقراری ارتباط با آمریکا و اروپا را محور کارهای خود قرار داده بودند، در حالی که دنیا منحصر به چند کشور اروپایی نیست.

آیت الله حیدری ابراز داشت: کشورهای بسیاری در جهان وجود دارند که زیر سلطه آمریکا قرار ندارند، از این رو نظام اسلامی ایران به آسانی می تواند با آنها ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه هیأت دولت سیزدهم با سرعت و دقت در امر خدمت رسانی به مردم و رفع موانع و مشکلات تلاش می کند، گفت: همچنان که دولت سیزدهم در این شرایط حساس، توانسته واردات و تزریق واکسن را افزایش دهد، امیدواریم که در حل مشکلات اقتصادی، مهار گرانی، تولید انبوه مسکن و حل معضل بیکاری جوانان همت و اراده جدی داشته باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
مرد عمل رئیسی
1
0
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
سلام وخسته نباشید
کانال رحا‌ این خبر رو از رسا نقل کرده اما جوری تیتر زده که خواننده خیال می‌کنه منظور از رئیس جمهور آقای رئیسی هست
احساس کردم خبر بدم بهتره
تشکر
0
0
ابو محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
مطلب مفیدی بود..
0
0