۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۸۹۵۳۶
اندیشمند پاکستانی در همایش علمی پاکستان:

آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشرفت کشور و ملت دارد + تصاویر

آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشرفت کشور و ملت دارد + تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین دومکی در همایش علمی پاکستان به تحصیل و تربیت فرزندان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشرفت هر کشور و ملت دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، همایش علمی از سوی حوزه علمیه خاتم النبیین (ص) و با شرکت علما و شخصیت ها در سالن همایش های حوزه علمیه خاتم النبیین (ص) منطقه جیکب آباد ایالت سنده پاکستان برگزار شد.

این همایش که با ریاست حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی مدیر حوزه علمیه خاتم النبیین برگزار شد، با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط قاری محترم معروف پاکستان آغاز و سپس سخنرانان به اهمیت و برکت علم در زمان موجود پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی در سخنان خود با بیان این که آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشرفت هر کشور و ملتی ایفا می کند، ابراز داشت: ما باید به تربیت و آموزش فرزندان مان توجه ویژه کنیم و هرگز نباید از آموزش و پرورش نسل جوان خود غافل شویم.

وی با اشاره به این که چون نهادهای قوی عامل قدرت ملت و کشور هستند و نقش مهمی در توسعه کشور دارند، ما به همین دلیل در ایجاد نهادهای قوی در کشور متمرکز شده ایم، اظهار داشت: ما باید نسل جوان و فرزندان مان را با آموزش های دینی و مدرن آراسته کنیم تا در آینده سرزمینی مقتدر بسازند.

این روحانی پاکستانی در آخر از برگزاری مراسم عزاداری در فضای امن، با اهتمام تبلیغات اسلامی منطقه بلوچستان پاکستان در مناطق مختلف این ایالت خبر داد./988/

ارسال نظرات