۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۸۹۷۳۳
به زودی؛

«حاج‌قاسمی که من میشناسم» منتشر می‌شود

«حاج‌قاسمی که من میشناسم» منتشر می‌شود
کتاب «حاج‌قاسمی که من میشناسم» روایت‌های «حجت‌الاسلام علی شیرازی» از سیره و زندگی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به زودی منتشر می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،کتاب «حاج‌قاسمی که من میشناسم» روایت‌های «حجت‌الاسلام علی شیرازی» از سیره و زندگی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به اهتمام«سعید علامیان» از سوی انتشارات خط مقدم منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، دوستان و یاران بی‌شمار شهید بزرگوار حاج‌قاسم سلیمانی، هر یک، شناختی از او دارند. حجت‌الاسلام علی شیرازی هم در این کتاب، گذری به رفاقت سی‌وهشت‌ساله‌اش با سردار سلیمانی کرده است تا شناخت خود را از این شهید بزرگ بازگو کند.

سال ۶۱ در حمیدیه‌ی اهواز، شروع دوستی رقم خورد. قاسم سلیمانی، فرمانده تیپ ثارالله، سخنران بود و علی شیرازی، روحانی گردان شهید باهنر، شنونده. همانجا عشق حاج‌قاسم به دلش نشست. فروردین 65 دوستی شکل همکاری به خود گرفت و حاج‌قاسم، مسئولیت تبلیغات لشکر را به علی شیرازی سپرد. پس از جنگ همراهی ادامه داشت تا اینکه در سال ۱۳۹۰ به خواست سردار سلیمانی، علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس شد و هشت‌سال در پرفرازونشیب‌ترین روزهای جبهه مقاومت با حاج قاسم همراه ماند.

این کتاب، ثمره‌ی نوزده ساعت گفت‌وگو با آقای علی شیرازی است. برخی دست‌نوشته‌ها و یادداشت‌های ایشان هم ضمن نگارش و تدوین آمده است.

از قلم حجت‌الاسلام شیرازی به‌زودی در راستای تبیین وجهه‌ی شخصیتی سردار دل‌ها روایت‌هایی از دیگران درباره‌ی شهید سلیمانی با عنوان «سیمای سلیمانی» از سوی انتشارات خط مقدم روانه بازار می‌شود.

ارسال نظرات