۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۸۹۹۸۱
حجت الاسلام فاضلی:

سفرهای استانی آیت الله رئیسی شعار عدالت را عملی می کند

سفرهای استانی آیت الله رئیسی شعار عدالت را عملی می کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور می تواند در بحث تخصیص عادلانه اعتبارات بسیار تاثیرگذار باشد و همین امر شعار عدالت را عملی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در دیدار جمعی از اساتید حوزه های علمیه کرمانشاه با استقبال از سفرهای استانی آیت الله رئیسی، اظهار داشت: حضور دولتمردان در بین مردم و مشاهده مشکلات جامعه توسط آنان زمینه ساز اعتمادسازی دوباره در کشور می گردد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: کسی که پست و مسؤولیتی در اختیار دارد باید همواره سعی کند از جامعه و مردم جدا نیافتد زیرا اگر این مهم روی دهد، خود آن مدیر زمینه ساز اعتمادزدایی شده است که این هم در بُعد انسانی و هم شرعی به نوعی گناه محسوب می گردد.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران کرمانشاه اظهار داشت: همانطوری که رییس دولت سیزدهم قبل از انتخابات وعده داده بود، امروز بدون هیچ تشریفاتی در میان مردم حضور پیدا می کند و اوضاع نابسامان این چندین مدت را رصد می نماید و با هیات دولت خود در حال رفع آنهاست که این خود زمینه امید دوباره در جامعه شده است.

حجت الاسلام فاضلی بیان کرد: تنها با حضور در استان ها و شنیدن سخن مردم بدون واسطه است که می توان مشکلات را به معنای واقعی شناسایی کرد و از ناهنجاری ها و بی عدالتی ها مطلع گردید، لذا امیدواریم که برنامه های رییس جمهور منتخب در سفر به استان های کشور همچنان ادامه داشته باشد تا ان شاء الله شاهد از بین رفتن ریشه بسیاری از مشکلات و کاستی ها در مملکت باشیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: از سوی دیگر همین سفرهای استانی رئیس جمهور و دولتمردان می تواند در بحث تخصیص عادلانه اعتبارات بسیار مهم و تاثیرگذار باشد و همین امر شعار عدالت را عملی خواهد کرد.

حجت الاسلام فاضلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند سفر اخیر آیت الله رئیسی به استان هایی همانند خوزستان و سیستان و بلوچستان شاهد بودیم که وی بدون هیچ تشریفات و پیرایه ای در میان مردم کوچه و بازار حضور یافتند که این یک حرکت انقلابی و متعهدانه از سوی وی می باشد./1400/پ210/

ارسال نظرات