۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۸۹۸۸۹
آیت الله علما:

در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید کارهای تخصصی صورت گیرد

در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید کارهای تخصصی صورت گیرد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: هر جوان ایرانی و مسلمان نیازمند الگوهایی بزرگ و ماندگار همانند شهید سلیمانی، شهید حججی و دیگر ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: کسی که به معنای واقعی مومن و متقی محسوب می شود همواره در دل خوف و رجا دارد به نحوی که اعمال خود را می سنجد که آیا مورد قبول درگاه حق می باشد یا نه.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: قرآن همواره تاکید دارد از تاریکی به سمت نور و روشنایی حرکت کنیم که تفسیر این دستور قرآن کریم بسیار وسیع و بحث برانگیز است؛ امام راحل پانزدهم خرداد ماه را جزو ایام الله می دانستند، زیرا این روز سرآغاز طلوع انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز شعر و ادب پارسی و نیز بزرگداشت شاعر معاصر، شهریار، تصریح کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، هفته ای که حرف های بسیاری از جنس مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام باید برای گفتن داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: جوان ایرانی و مسلمان نیازمند الگوهایی بزرگ و ماندگار همانند شهید سلیمانی، شهید حججی و دیگر ایثارگران است، لذا باید در این مسیر کار به صورت تخصصی انجام شود.

آیت الله علما در ادامه اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی در کشور هستیم، تربیت و پرورش فرزندان ما در دستان والدین و آموزگاران است و این عزیزان هستند که آینده سازان این نظام را تربیت می کنند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی در این ایام همواره بر رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید داشته و دارند، گفت: باید برای پیروزی در مقابل بیماری کرونا و بازگشت وضعیت جامعه به وضعیت عادی تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود، بنابراین همه ما در این زمینه به نوعی مسؤول هستیم./1400/پ201/

ارسال نظرات