۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۸۹۷۳۸
امام جمعه شهرستان کنگاور مطرح کرد؛

جایگاه ممتاز کنگاور در برگزاری بیشترین رزمایش‌های کمک مؤمنانه

جایگاه ممتاز کنگاور در برگزاری بیشترین رزمایش‌های کمک مؤمنانه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: شهرستان کنگاور در بحث برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه رتبه بسیار ممتازی در سطح کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در دیدار جمعی از خیرین و نیکوکاران شهرستان کنگاور اظهار داشت: در ایام کرونا خیرین و نیکوکاران این شهرستان با برگزاری رزمایش های کمک های مومنانه خود، مردم داری و روحیه انسان دوستی خود را به کرار به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: در ایام کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل شده یا به کسادی کشانده شده اند و این خود زمینه ساز ایجاد فقر بیشتر در جامعه ما گردید، بنابراین اولین وظیفه خود را رساندن کمک های اضطراری به اقشار آسیب پذیر در شهرستان دیدیم و خوشبختانه با همین طرز نگاه کمک های مومنانه بسیاری در این شهرستان با مشارکت مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی توزیع شده است.

حجت الاسلام لروند در ادامه سخنان خود گفت: این کمک های خیرخواهانه تا زمانی که نیاز باشد از سوی مردم کنگاور ادامه خواهد داشت و دفتر امام جمعه این شهرستان نیز در این زمینه آماده هرگونه همکاری و یاری رساندن به خیرین و نیکوکاران می باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: خوشبختانه با نگاهی به تعداد رزمایش های برگزار شده در این شهرستان در قالب کمک مومنانه، کنگاور در کشور دارای رتبه بسیار بالایی در زمینه امور خیر و عام المنفعه است.

امام جمعه شهرستان کنگاور بیان داشت: از خیرین و نیکوکارانی که توانایی و استطاعت مالی دارند درخواست داریم که کمک های مومنانه و انسان دوستانه خود را با هماهنگی با یکدیگر و در قالب گروه های منسجم انجام دهند تا این کمک ها و بسته های معیشتی به دست اقشار نیازمند واقعی و آسیپ پذیر برسد.

حجت الاسلام لروند در پایان سخنان خود با تقدیر از گروه های جهادی در این شهرستان خاطرنشان کرد: همچنین از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه شاهد ایجاد گروه های جهادی مردمی، طلاب، بسیجیان و... بوده ایم که این گروه ها در این مدت بخش اعظمی از کارها و مبارزه با ویروس کرونا را بر عهده گرفته اند که این امر قابل ستایش است./1400/پ210/

ارسال نظرات