۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۹۰۱۰۸
مسؤول کمیته اعزام مبلغان حوزه علمیه اهواز خبر داد؛

اعزام مبلغان زبان‌دان اهوازی به پیاده‌روی اربعین حسینی

اعزام مبلغان زبان‌دان اهوازی به پیاده‌روی اربعین حسینی
خوزستان - حجت‌الاسلام پشم فروش گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مرکزی اربعین، تعداد ۱۱ نفر از مبلغان زبان‌دان حوزه علمیه اهواز عازم کربلای معلا خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول کمیته اعزام مبلغان حوزه علمیه اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به اعزام مبلغان زبان‌دان اهوازی به مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، بیان کرد: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مرکزی اربعین، ان‌شاءالله در نظر داریم تعداد 11 نفر از مبلغان زبان‌دان حوزه علمیه اهواز را عازم مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی کنیم.

وی هدف از اعزام مبلغان اهوازی را «تبلیغ شعائر حسینی» بیان کرد و گفت: این تعداد نفرات مبلغ شعائر حسینی و گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر پیاده‌روی اربعین خواهند بود.

حجت‌الاسلام پشم فروش، افزود: لزوم همگرایی برای مبارزه با استکبار جهانی، تبیین آموزه‌های ناب دینی با بهره‌گیری از ظرفیت اربعین حسینی، تقویت وحدت بین الممالک و همگرایی با برادران عراقی بخشی از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در مسیر پیاده‌روی اربعین می‌باشد.

مسئول کمیته اعزام مبلغان حوزه علمیه اهواز، گفت: مبلغان اعزامی در مسیرهای نجف به کربلا و کاظمین به کربلا به‌صورت گروهی فعالیت‌های تبلیغی خود را دنبال خواهند کرد.

حجت‌الاسلام پشم فروش، در پایان اظهارداشت: طبق سهمیه مشخص‌شده برای اهواز، تلاش شد تا مبلغان شاخص اهوازی برای این مهم به‌کارگیری شوند./ت310/

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات