۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۹۰۱۴۲
با حکم رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

سرپرست اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شد

سرپرست اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شد
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی، مهدی پایون را به عنوان «سرپرست اداره فضای مجازی، هنر و رسانه» این دفتر منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی، مهدی پایون را به عنوان «سرپرست اداره فضای مجازی، هنر و رسانه» این دفتر منصوب کرد.

در متن حکم حجت الاسلام  عبدالرسول احمدیان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خطاب به مهدی پایون آمده است: با عنایت به سوابق و توان مندی های جناب عالی در زمینه ی فضای مجازی، هنر و رسانه، شما را به «سرپرستی اداره فضای مجازی ، هنر و رسانه» منصوب می نمایم.

 ارتباط و حضور جریان ساز در محافل هنری و مجازی و رسانه ای، روز آمدسازی روند ها و فرآیندهای مجازی و رسانه ای، توجه ویژه و حمایت از گروه های تبلیغی، ورود حکیمانه به عرصه های نوپدید و دارای ویژگی خاص، تعامل سازنده با نهادهای حوزوی و دانشگاهی، توجه کامل به مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی و ارتباط تنگاتنگ با معاونت محترم فضای مجازی، هنر و رسانه ی دفتر تبلیغات اسلامی قم، از مهمترین مأموریت های پیش روی این اداره محسوب می شود.

بر خود لازم می دانم از تلاش های ارزنده برادر عزیز جناب آقای مجید شجاعی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر نمایم و از پروردگار متعال برای ایشان و جناب عالی دوام توفیق و عزت روزافزون مسألت دارم./1304/د101/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات