۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۹۰۳۷۷
تولیت مدرسه علمیه کنگاور مطرح کرد؛

صلابت امروز نظام؛ حاصل مردانگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

صلابت امروز نظام؛ حاصل مردانگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس
کرمانشاه ـ آیت الله میریونسی گفت: امروز هر چه داریم از مردانگی دلاورمردان مملکت در تقابل با جهان کفر و استبداد در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با جمعی از فرماندهان و پرسنل نظامی شهرستان کنگاور دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین وقایع ای که باعث گردید حقانیت و مردمی بودن نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کند، همین هشت سال دفاع مقدس بود.

آیت الله میریونسی گفت: دفاع مقدس در ظاهر سختی های زیادی بر ملت ایران وارد کرد، ولی برکات این دوران بعد از گذشت دهه ها بر همه ما هویدا می شود و امروز هر چه داریم از همیت و مردانگی دلاورمردان این مملکت در تقابل با جهان کفر و استبداد در دوران دفاع مقدس است.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور ادامه داد: در همان سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با بسیج تمام امکانات خود و با استفاده از برخی عناصر خودفروخته داخلی به دنبال ساقط کرد نظام نوپا بودند و در این میان صدام که شخصی کاملا دیوانه و افسارگسیخته بود را مجزی اصلی این برنامه ننگین کردند و مستکبرین بسیار امیدوار بودند که در عرض چند روز این انقلاب به تاسی از قولی که صدام ملعون داده بود، ساقط شود ولی نه تنها این قول عملی نشد، بلکه اگر حمایت های همه جانبه دشمنان منطقه ای و جهانی نبود، سقوط رژیم بعث توسط رزمندگان اسلام دور از دسترس نبود.

این عالم کرمانشاهی سلاح رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا دندان مسلح را ایمان به خدا عنوان کرد و گفت: دشمنان این انقلاب که به بیش از 50 کشور می رسیدند با تمام توان نظامی و تسلیحاتی خود به ایران هجوم آوردند و به خیال و توهم خود این انقلاب را می توانند به مانند دیگر کشورهای جهان در کمترین زمان ساقط کنند ولی نه تنها در این زمینه کاری به پیش نبردند، بلکه حرمان و پشیمانی سراسر وجود آنان را گرفت.

آیت الله میریونسی افزود: خوشبین ترین سیاستمداران و جنگ سالاران آن زمان هرگز فکر نمی کردند که رزمندگان ایرانی با دستان خالی بتوانند 8 سال مداوم در مقابل ارتش تا دندان مسلح صدام بعثی مقاومت کنند، ولی این سلاح ایمان و اعتقاد به فیوضات الهی بود که توانست دشمنان این انقلاب را شکست دهد و اکنون نیز هم توجهات حق باریتعالی باعث شده است که این انقلاب دربرابر هرگونه توطئه ای در امان باشد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه بیان کرد: امروز دشمنان رسما و با استفاده از امکانات ماهواره ای و رسانه ای خود به شدت به دنبال استحاله فکری و ایجاد شبهات دینی، اعتقادی و سیاسی در بین جوانان هستند که همه ما باید در این زمینه هوشیار باشیم و متوجه باشیم که خدایی ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود اظهار داشت: تا زمانی که این ملت در کنار ولایت فقیه و به گوش به فرمان معظم له و فرمایشات حکیمانه ایشان هستند هیچ قدرتی نمی توانند در برابر آنان عرض اندام کند./1400/پ210/

ارسال نظرات