۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۹۰۴۳۸

دریافت هدیه با عضویت و خرید بسته های نورمگز

دریافت هدیه با عضویت و خرید بسته های نورمگز
به مناسبت آغاز سال تحصیلی از اول تا 8 مهر ماه 1400 با عضویت و خرید هر یک از بسته های نورمگز هدیه دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت آغاز سال تحصیلی از اول تا 8 مهر ماه 1400 با عضویت و خرید هر یک از بسته های نورمگز هدیه دریافت کنید.

پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه های مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد.

بر كسی پوشیده نیست كه امروزه مجلات - به ویژه در حوزه موضوعات تخصصی - به یکی از مهمترین ابزارهای تولید، عرضه، نقد و استفاده از علوم تبدیل شد­ه­ اند.

با ورود اینترنت به عرصه اطلاع رسانی علمی، این كاركرد ابعاد گسترده ­تری یافته و این امكان فراهم شده است تا بسیاری از مجلات نیز با به کار گیری ابزار جدید به شکلی نو و کارآمدتر در اختیار محققان قرار گیرند.

دریافت هدیه با عضویت و خرید بسته های نورمگز

در همین راستا شبکه جهانی نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از سال 1377 اقدام به عرضه مجلات مربوط به علوم اسلامی و علوم انسانی بر روی پایگاه حوزه نمود. استقبال کاربران از یك سو و قابلیتهای روز افزون مورد نیاز متخصصان مراجعه کننده از سوی دیگر، این شبكه را بر آن داشت تا با راه اندازی «پایگاه مجلات تخصصی نور» پاسخگوی این نیاز باشد.

آنچه در این پایگاه عرضه شده، حاصل تلاش بی وقفه همکاران ما در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از مهرماه سال 1384 تا کنون است.

ارسال نظرات