۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۶۰۰

یازدهمین شماره دوفصلنامه علمی‌ترویجی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام منتشر شد

یازدهمین شماره دوفصلنامه علمی‌ترویجی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام منتشر شد
هدف اصلی این دوفصلنامه، انتشار پژوهش های مسأله محور در گستره علوم تربیتی(فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه‌ریزی درسی با رویکرد اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یازدهمین شماره دوفصلنامه علمی‌ترویجی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام (پاییز و زمستان ۹۷) به صاحب‌امتیازی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) و مدیرمسئولی دکترنیکو دیالمه منتشر شد.

هدف اصلی این دوفصلنامه، انتشار پژوهش‌های مسأله محور در گستره علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه‌ریزی درسی، روان شناسی تربیتی و مشاوره) با رویکرد اسلامی است تا از این طریق بستر تولید علم و نظریه پردازی مبتنی بر آموزه‌های اسلام فراهم آید.

عناوین مقالات چاپ شده در این شماره:

کاربست مؤلفه‌های مدیریت جهادی در سازمان‌های آموزشی
ارتباط رهبری فضیلت گرا با یادگیری سازمانی: تبیین نقش واسطه‌ای استقلال شغلی معلمان
حریت اخلاقی؛ هدف غایی تربیت اخلاقی از منظر اسلام
پدیدارشناسی شیوه‌های آموزش مذهبی والدین به کودکان پیش دبستانی
ارتباط باور‌ها و نگرش‌های دینی و سبک زندگی اسلامی با عملکرد شغلی معلمان مقطع ابتدایی
شناسایی مؤلفه‌های تربیت اخلاقی دانش آموزان: برقراری تناظر میان نظریه‌های تربیت منش و رویکرد تربیت اسلامی
ارتباط هوش فرهنگی و هوش معنوی با هویت اجتماعی دانشجویان

دسترسی به مقالات دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام آزاد است و علقه مندان می‌توانند برای دسترسی به مقالات این شماره و سایر شماره‌های این نشریه به نشانی http://edus-islam.isuw.ac.ir مراجعه کنند.

ضمنا برای انتشار دستاورد‌های پژوهشی و تحقیقاتی در مباحث تعلیم و تربیت اسلامی و زمینه سازی تبادل نظر و تضارب آرای متفکران و محققان، دوفصلنامه از همه استادان، دانشجویان و محققان این حوزه دعوت می‌نماید تا با ارسال مقالات خود برای غنای بیشتر این نشریه بیفزایند.

علاقه مندان می‌توانند برای ارسال مقاله برای چاپ در این نشریه به نشانی http://edus-islam.isuw.ac.ir مراجعه و از قسمت ورود به سامانه در سامانه نشریات علوم تربیتی از دیدگاه اسلام ثبت نام کرده، مقاله را از طریق سامانه ارسال فرمایند.

ضمنا این دوفصلنامه در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام (isc)، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه مجلات تخصصی نورمگز و مگیران و ... نمایه می‌شود و این نشریه در ازای دریافت مقالات و چاپ آن، هیچ هزینه‌ای را از نویسندگان دریافت نمی‌کند. /۹۲۵/دن ۶۰۳/ش
ارسال نظرات