۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۶۹۰۴۷۱
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

نقش رسانه ها در انتقال مفاهیم ناب و ارزشمند دفاع مقدس کلیدی است

نقش رسانه ها در انتقال مفاهیم ناب و ارزشمند دفاع مقدس کلیدی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین نریمانی گفت: نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی در انتقال مفاهیم ناب و ارزشمند دفاع مقدس بسیار کلیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی عصر روز گذشته در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای شهر کرمانشاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که این انقلاب نوپا رسما در مقابل دشمنان قرار گرفت، روزهایی که معاندان با تمام توان خود به دنبال ساقط کردن این نظام الهی بودند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: به همین منظور یادآوری و گرامیداشت دوران دفاع مقدس یکی از واجبات است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم، زیرا هشت سال دفاع مقدس برای همه ما یک مکتب است، مکتبی که در آن بزرگانی همانند حاج قاسم سلیمانی رشد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی تصریح کرد: با این وجود به عینه می بینیم که دستانی چه در داخل و چه در خارج به دنبال این هستند که این مکتب را تحریف کنند و بازخوانی جدیدی از آن داشته باشند، بنابراین همه ما در قبال این توطئه فرهنگی و نرم دشمنان به نوعی مسؤول هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید به مقوله هشت دفاع مقدس بیش از پیش بپردازد و نسل های جوان را با این دوران به خوبی آشنا سازد، ولی با این وجود شاهد کم کاری هایی در این زمینه هستیم که این کم کاری ها و سهل انگاری ها به نوعی کوتاهی و جفا در پاسداشت ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگان اسلام است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: هشت سال جنگ در مقابل تمام ابرقدرت های جهان و پیروزی بر آنان یک افتخار بزرگ است که باید با تمام وجود این افتخار و فتح الفتوح را جشن بگیریم، زیرا رزمندگان اسلام با کمترین امکانات در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند که این خود یک معجزه الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید تاریخ دفاع مقدس به صورت مجزا مورد بررسی قرار بگیرد و برای این مهم نیازمند استفاده از خاطرات، تجربیات، داشته ها و ... یادگاران، پیشکسوتان و رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل هستیم./1400/پ210/

ارسال نظرات