۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۹۰۸۰۴
دیوان وقف شیعه عراق:

برقراری روابط با رژیم اسرائیل، خیانت به امت اسلامی است

برقراری روابط با رژیم اسرائیل، خیانت به امت اسلامی است
دیوان وقف شیعه عراق اعلام کرد: برگزاری هرگونه کنفرانسی که به معنی برقراری روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی باشد، خیانت به امت اسلامی و جنایتی است که مجازات قانونی دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دیوان وقف شیعه عراق در بیانیه ای تأکید کرد: برگزاری هرگونه کنفرانسی که به معنی برقرار روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی باشد، خیانت به امت اسلامی و جنایتی است که مجازات قانونی به دنبال دارد.

در این بیانیه آمده است: دیوان وقف شیعه اینگونه اقدامات را محکوم کرده و بر ضرورت تمسک به مبانی اصیل اسلامی و عراقی که ما را به ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انسانیت دعوت می کند، تأکید می نماید.

دیوان وقف شیعه با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که می فرماید: «هرکس به امور مسلمانان اهمیت ندهد، از آنان نیست»، گفت: چگونه شرایط سخت انسانی که بر ملت فلسطین می گذرد را فراموش کنیم. واجب است که برای برداشتن این مظلومیت و بستن راه های هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با ظالمین و دشمنان اسلام، اقدام عملی داشته باشیم.

دیوان وقف شیعه با بیان اینکه اینگونه اقدامات خیانت به امت اسلامی است و جرمی است که بر اساس قانون مجازات عراق، شدیدترین مجازات را به دنبال دارد، از مسئولین زیربط خواست به خطرات این اقدام توجه داشته باشند و براساس قانون عراق، اقدامات لازم را انجام دهند./۹۸۸/

ارسال نظرات