۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۶۹۰۹۰۸

سفر رئیس مرکز خدمات به سیستان و بلوچستان/ دیدار با مولوی عبدالحمید

سفر رئیس مرکز خدمات به سیستان و بلوچستان/ دیدار با مولوی عبدالحمید
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سفر به سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه اهل سنت زاهدان و مدیران نهادهای حوزوی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات در سفری به این استان با حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار از خدمات و فعالیت‌های مرکز خدمات تشکر کرد و توجه ویژه به معیشت و مشکلات اقتصادی طلاب استان را خواستار شد.

رئیس مرکز خدمات در بخش دیگری از این سفر با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان دیدار کرد. وی در این دیدار به تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی به مشکلات طلاب اهل تسنن از برنامه‌های جاری مرکز خدمات است.

نشست با مدیران نهاد‌های حوزوی استان از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در این سفر بود. مدیران نهاد‌های حوزوی استان در این نشست به بیان مشکلات طلاب استان پرداختند و پیشنهاد‌هایی را برای کاهش این مشکلات ارائه کردند.

همچنین رئیس مرکز خدمات از پروژه ۳۰ واحدی مسکن طلاب و پروژه ساختمان اداری مرکز خدمات استان بازدید کرد. حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در این بازدید‌ها تأکید کرد باید تلاش شود تا پروژه ۳۰ واحدی تا پایان سال تحویل طلاب شود.

برگزاری شورای اداری مرکز خدمات استان با حضور پرسنل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان برنامه پایانی این سفر بود که در این جلسه رئیس مرکز خدمات ضمن خداقوت به همکاران مرکز خدمات استان تأکید کرد: کار‌ها به‌صورت جهادی انجام شود و همکاران تلاش کنند تا خدمت رسانی به جامعه مخاطب به نحو احسن صورت گیرد.

ارسال نظرات