۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۹۰۹۹۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

خاطرات زندگی شهدا به قلم طلاب لرستانی ثبت می شود

خاطرات زندگی شهدا به قلم طلاب لرستانی ثبت می شود
لرستان - عزیزی گفت: در قالب برگزاری طرح نیمه پنهان ما، خاطرات زندگی شهدا به قلم طلاب لرستانی ثبت می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: با برگزاری طرح نیمه پنهان ماه خاطرات و نیمه پنهان زندگی شهدا از زبان مادران، خواهران و دختران شهدای کهن دیار لرستان به قلم طلاب خواهر ثبت می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: ثبت خاطرات با گویش محلی گوینده خاطره( مادر،خواهر و یا دختر شهید) صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت این خاطرات در قالب word (درج خاطره، نام و نام خانوادگي، شماره همراه، كد ملي)  انجام می شود و خانواده شهدا تا پایان مهر ماه جاری برای ثبت نام دراین طرح می توانند به آیدی« azizi313@» مراجعه کنند.

عزیزی با بیان اینکه تألیف کتاب در این زمینه به نام شرکت‌کنندگان در طرح خواهد بود، گفت: ثبت خاطرات و سبک زندگی شهدا در تربیت و پرورش روحی و معنوی نویسندگان و گویندگان  نقش بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح نیمه پنهان ماه در حوزه های علمیه خواهران استان لرستان با هدف تربیتی و معرفت افزایی در جامعه به ویژه بین نسل نو برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه امروز خواند و گفت: ترویج این مهم لازمه بقا انقلاب و تربیت نسلی انقلابی است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات