۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۹۱۰۸۵
امام جمعه شهرستان جوانرود:

فعالیت گروهک های تروریستی در شمال عراق با امنیت ملی ایران منافات دارد

فعالیت گروهک های تروریستی در شمال عراق با امنیت ملی ایران منافات دارد
کرمانشاه ـ ماموستا فخری گفت: فعالیت آزادانه گروهک های تروریستی در شمال کشور عراق با منافع و امنیت ملی ایران کاملا منافات دارد و عراقی ها باید این موضوع را بفهمند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد فخری در دیدار جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هر اندازه که اقتدار نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی بیشتر می شود، در مقابل ترس دشمنان منطقه ای و جهانی بیشتر می گردد.

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: بنابراین دشمنان برای جلوگیری از اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه تلاش های خبیثانه بسیاری دارند و هر روز شاهد یک توطئه و دسیسه شیطانی از سوی دشمنان هستیم.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای معاند انقلاب با کارهای خود رسما دشمنی و عداوت خود را با این ملت نشان داده اند، افزود: کشورهایی که توانایی تقابل مستقیم با جمهوری اسلامی ندارند به سمت جنگ های نیابتی و... می روند که نمونه بارز و مبرهن آن می توان حمایت همه جانبه این کشورها از گروهک های تروریستی و مخالف جمهوری اسلامی دانست.

ماموستا فخری در ادامه سخنان خود افزود: این گروهک ها که هر چند وقت یکبار دست به اعلام جنایتکارانه می زنند زیر چتر حمایتی رژیم صهیونیسی، آمریکل و برخی از کشورهای منطقه ای قرار دارند و به نوعی ماموران آنان محسوب می شوند.

امام جمعه جوانرود گفت: در حال حاضر بسیاری از این گروهک ها و جریان های ضدانقلاب و تجزیه طلب به صورت آزادانه در شمال کشور عراق برای خود پایگاه و مقر ایجاد کرده اند که این موضوع برای جمهوری اسلامی ایران و ملتش به هیچ عنوان قابل پذیرش نخواهد بود.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: وجود این گروهک ها از ابتدای انقلاب تاکنون خسارت های جانی و مالی بسیاری برای استان هایی همانند کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و... به دنبال داشته است تا جایی که هم اکنون هم بسیاری از رزمندگان و نیروهای مسلح کشور توسط این ایادی استکبار ترور و به شهادت می رسند.

ماموستا فخری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ادامه این وضعیت به هیچ وجه برای هیچ کشوری قابل قبول نیست و بی شک ایران اسلامی نیز در مقابل این فعالیت های تروریستی و جنایتکارانه هرگز سکوت نخواهد کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات