۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۹۱۱۱۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایران حضور رژیم غاصب و آمریکای جهان خوار را در پیرامون خود تحمل نمی کند

ایران حضور رژیم غاصب و آمریکای جهان خوار را در پیرامون خود تحمل نمی کند
مازندران - امام جمعه ساری به برخی تحرکات در شمال غرب کشور اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی به هچ وجه حضور اسرائیل غاصب و آمریکا جهان خوار در پیرامون خود را تحمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام، گفت: عالم و آدم در سالروز رحلت پیامبر اسلام مصیب زده، متألم، ناراحت و متأثیر هستند.

وی با بیان این که وظیفه ما کاهش آلام این مصیبت است و این مسأله تنها با حرف زدن محقق نمی شود، افزود: باید با حرکت در مسیر سیره پیامبر و اهل بیت(ع)، امام زمان (عج) را از خود راضی و خشنود کنیم و به عبارتی یک مسلمان راستین و صادق باشیم.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به ارتحال علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی، گفت: ایشان افتخار جهان اسلام بودند و شخصیتی همانند علامه حسن زاده آملی به این زودی به وجود نخواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود همچنین به فرا رسیدن هفته وقف اشاره کرد و با بیان این که وقف بهترین صدقه جاریه است، گفت: مؤمنان و افراد با تقوا سعی کنند اموال خود را در مسیر خیر و معصومین(ع) وقف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت نامناسب فرهنگی در فروشگاه ها و برخی اصناف به شدت انتقاد کرد و گفت: مناظری که این روزها در این اماکن دیده می شود زیبنده یک شهر مسلمان نیست.

امام جمعه ساری با بیان این که اظهار به گناه اقدامی در مسیر قبح زدایی، خاطرنشان کرد: از اماکن، بازرسی ها، اصناف و امر به معروف و نهی از منکر انتظار داریم مسائل فرهنگی را جدی تر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت رعایت مسأله عفاف و حجاب در فروشگاه ها و اصناف تأکید کرد و گفت: متأسفانه یک ولنگاری در این اماکن دیده می شود و متولیان و مسؤولان امر باید بسیاری جدی به این مسأله ورود کنند.

وی با بیان این که متأسفانه در پارک ها شاهد ورزش مختلط هستیم که این امر پسندیده نیست، ادامه داد: باید مسؤولان مربوطه جلوی این گونه مسائل را بگیرند و ضوابط قانونی باید رعایت شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش شمال غرب کشور اشاره کرد و با بیان این که صهیونیست ها امروز بزرگترین دشمن جهان اسلام هستند، گفت: این رژیم جنایت کار امروز تحرکاتی را پیرامون کشور ما انجام داده اند و متأسفانه دولت های به اصلاح و به ظاهر اسلامی زمینه ساز حضور و نفوذ رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که می خواهند شمال غرب را با توطئه ای ناامن کنند و دولت های همسایه نیز فریب آنها را خوردند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به هچ وجه حضور اسرائیل غاصب و آمریکا جهان خوار در پیرامون خود را تحمل نخواهد کرد.

وی در پایان افزود: حضور صهیونیست ها و رژیم اشغال گر قدس در پیرامون ما همانند حضور شیطان و حضور آنها نا امن کننده است./950/پ201/

ارسال نظرات