۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۹۱۱۷۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ برای نظام اسلامی است

دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ برای نظام اسلامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: دفاع مقدس شاید در ظاهر برای کشور خسارت هایی به دنبال داشت ولی در اصل دفاع مقدس مانند گنجینه ای از تجارب، روحیه شهادت طلبی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست خبری در سخنانی اظهار داشت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس همه جهان استکبار بسیج شدند که انقلاب نوپای ما را ساقط کنند ولی غیرت و مردانگی شیرمردان و شیرزنان این سرزمین اجازه نداد که حتی وجبی از این خاک به دست دشمن و بیگانه بیفتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه که به فرموده امام خامنه ای این استان سینه ستبر ایران اسلامی است، مردم غیور مرزنشین در شهرستان هایی همانند گیلانغرب، قصرشیرین و... به میدان آمدند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر امروز در منطقه پرآشوب خاورمیانه شاهد امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی هستیم بی شک این امنیت و آرامش مرهون فداکاری و ایثار مدافعان امنیت در این سرزمین است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: دفاع مقدس شاید در ظاهر برای کشور خسارت هایی به دنبال داشت ولی در اصل دفاع مقدس به مانند گنجینه ای از تجارب، روحیه شهادت طلبی و... می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، سازمان اطلاعاتی و ... همگی گوش به رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و هرگونه تهدید علیه این کشور و نظام را با تمام قوت سرکوب خواهند کرد./1400/پ210/

ارسال نظرات