۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۱۲۳۵
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

مسؤولیت خطیر صدا و سیما برای زمینه سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

مسؤولیت خطیر صدا و سیما برای زمینه سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: برنامه های صدا و سیما در جهت پیاده سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای عمل به مطالبات رهبر انقلاب طراحی و تدوین شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک به آقای پیمان جلبی برای تصدی ریاست سازمان صدا و سیما، به شرح انتظارات حوزویان در دوره جدید صدا و سیما پرداخت و گفت: انتصاب دکتر جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما، فرصتی برای استفاده از فرصت های طلایی در ایجاد تحول فرهنگی در نظام اسلامی ایران است.

دغدغه های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در صدا و سیما اجرایی شود

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه تحول در صدا و سیما بازتاب های بین المللی در بر خواهد داشت، اظهار کرد: باید دغدغه ها و راهبردهایی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تبیین کردند، در سازمان صدا و سیما محقق شود و برنامه ریزی کلان در این زمینه صورت بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه نباید در صدا و سیما شاهد کارهای بیهوده باشیم، گفت: باید تمام برنامه های صدا و سیما در جهت پیاده سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب طراحی و تدوین شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید صدا و سیما برای تمام سلایق و اقشار مختلف مردم برنامه تولید کند، افزود: نباید برنامه های شبکه های مختلف صدا و سیما تنها تبدیل به ایجاد سرگرمی برای مردم شود، بلکه مدیران این سازمان با ساخت و تولید برنامه های پرمحتوا برای اقشار مختلف، زمینه ها و زیر ساخت ها را برای رشد و اعتلای جامعه فراهم کنند.

فرهنگ سازی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی از وظایف خطیر صدا و سیما است

وی فرهنگ سازی در جهت دستیابی به اقتصاد مقاومتی را از وظایف خطیر صدا و سیما دانست و گفت: باید صدا و سیما در ایجاد انگیزه برای اقشار مختلف در جهت رشد و تعالی اقتصاد کشور و تحقق و دستیابی اقتصاد مقاومتی برنامه های پرمحتوا تولید کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال ابراز داشت: مراکز دانشگاهی، حوزوی و اساتید و روحانیت، آمادگی کامل دارند که در تدوین و ساخت برنامه های پرمحتوا برای رشد و تعالی جامعه به سازمان صدا و سیما کمک کنند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین اظهار کرد: امیدوارم ریاست جدید صدا و سیما کارهای بر زمین مانده را پیگیری کرده و برنامه ریزی کلان را در جهت رشد و تعالی نظام اسلامی ایران فراهم کند و همچنین رسانه های کشور در کنار صدا و سیما گام های بلند و مؤثر برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بردارند.

ارسال نظرات